11 Eylül 2008 Perşembe

KOLYELERİM


Bu kolyemi fimo hamurundan hazırladığım minik güllerle yaptım.Daha sonra deriye dizdim.Polimer kille neler yapılır nasıl yapılırı öğrenmek isteyenlere güzel bir site önermek istiyorum.Buyurun TIKLAYIN.
Bu kolyemi dergilerin sayfalarından yaptım.Renkli resimlerin olduğu sayfalar olursa daha hoş duruyor.Sayfayı yan tutup genişliği 2cm olan ve sayfanın sonuna kadar çizdiğimiz üçgenleri kesiyoruz.Kestiğimiz üçgenleri geniş tarafından sıkı bir şekilde yuvarlayarak sonuna geliyoruz Sonuna geldiğimiz yere yapıştırıcı sürüp yapıştırıyoruz.İstediğimiz kadar hazırlayıp ipe diziyoruz.Ve ben bunu verniklemedim ama açılmasın diye tırnak cilası ile vernikliyorum.Hem açılmıyor hem de parlak bir görünümü oluyor.Çok uzun kolyelerde güzel duruyor.
Minik salyangoz deniz taşlarıyla yaptığım kolyem.Taşları deri ipe iki kat dizdim ve birini ipini kısa tuttum.İstenilirse daha uzun veya daha çok katlı yapılabilir.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

10marifete de yazmıştım. Kolyelerin çok güzel olmuş canım ya. Güle güle güzel günlerde kullan. Sevgiler

Embir

nrhnmrl dedi ki...

sağol embir.Teşekkür ederim.