1 Temmuz 2009 Çarşamba

Blogger Aranıyor Yarışması



Arkadaşlar Garanti Emeklilik bir yarışma başlattı belki duyan vardır.Duyanlar duymayanlara anlatsın :):

Eğer siz de klavyenize güveniyorsanız ve en güzel "Hobi Blogu"nu ben hazırlarım diyorsanız, hemen harekete geçin!
Bir "Hobi Blogu" oluşturmak için ne yazmalıyım diye endişe etmeyin! Bu yarışma sizi mutlu eden üretken bir hobiyle ilgili tüm içeriğe ve bizlerle paylaşmak istediğiniz mutluluğa sonuna kadar açık bir yarışma. Yazılarınızın, sahip olduğunuz veya hayalinizdeki bir hobiyle ilgili paylaşmak istediklerinizi anlatması yeter.
Blogunuzu oluştururken, yazınızın içeriğiyle birlikte, ekleyeceğiniz fotoğraflar, kullanacağınız renkler ve blogunuzu daha güzel ve ilgi çekici hale getirecek her türlü detayın, sizi birinciliğe daha çok yaklaştıracağını unutmayın...

19 Haziran - 31 Temmuz tarihleri arasında hobimlemutluyum.com'da hobi blogunu oluştur, beğendiğin bloglara oy ver, sürpriz hediyeleri kaçırma!(siteden alıntıdır.)

Bir de hediyeleri var 3 gün 2 gece tatil ve sörf eğitimi hediyeli.Kazanacak olan dört bloggerdan birini üyelerin bloglara verdiği oylarla belirlenecek diğer üçünü jüri seçecek.

Üye olup blogunuzu açtıktan sonra yazınızı yollarken aradığımız blogger siz misiniz? sorusuna evet diye cevap vermeniz gerekiyor.Ve sadece üç yazı ile katılınabiliyor.

Ben sitenin adresini vereyim siz daha detaylı bir şekilde bakıp katılıp katılmayacağınıza karar verin.Ben bir blog açtım bile ama bakalım hayırlısı.Şimdiden katılan herkese başarılar diliyorum.

Benim blog burada .

4 yorum:

fgyapar dedi ki...

bu bilgi bana da geldi nurhancım.değişik alanlarda, bir çok blogu izleme olasılığım olacağı için üye oldum.değilse yarışma ne haddime:)ancak bir kurstan,indirimli olduğunu söylemesine ragmen uçuk fiyatlı bir mail aldım.blog açma ile ilgili ise birşey gelmedi.birde senin verdiğin baglantıdan bakayım,farklı bir şey var mı.öptüm canım.

fgyapar dedi ki...

tamam buldum canım,çok teşekkür ederim.

nrhnmrl dedi ki...

esinsel ablacım birazcık şu sıcaklarda monotonluktan uzaklaşmak için katıldım ben de yoksa neredee kazanmak :)
Renk olsun sevgiler

sesiber dedi ki...

Nurhancım başarılar dilerim:)
Banner yapmakla ilgili soru sormuşsun. Ben farklı şablon kullanıyorum ama sen bu haliyle "özelleştir"den girip bannerının olması gereken yerden "düzenle"(senin şablonda ne yazıyor bilmiyorum, benimki farklı) ye girip foto yükle kısmından bannerını yükleyebilirsin. Anlatamadığımın farkındayım ama dediğim gibi benim şablonum farklı ve o buton şu an bende yok, kod içine girip ekledim. "takip Listem "adlı blogdan çok faydalanıyorum bu konuda. Bir bak oraya da istersen.