16 Mayıs 2010 Pazar

TAÇ AMA BUNLAR FOLYOLU



Bu sene taçlar çok moda.Ben de yapılan taçlara hayranlıkla çok baktım.En sonunda dedim ki madem öyle sen de otur sen de yap.Neyin eksik. Keçeden,kumaştan vs çeşitli şeylerden yapılmış taçlar çok fazlaydı folyo ile süslenmiş hiç görmedim farklı olsun istedim.
Ben yaparım da folyo koymadan olur mu?
Olmaaaz oturup folyodan çeşitli desenler hazırladım.Siyah tül telkırma yaptığım zamanlarda almıştım.Kırmızı tülüde geçen Eminönü'ne gittiğimde aldım.Malzemeleri tamamlayınca silikon tabancamıda alıp oturdum koltuğa .Taçtı folyoydu tüldü boncuktu tavuskuşu tüyüydü derken ortaya bunlar çıktı.Yaparken çok eğlendim.





7 yorum:

nalan dedi ki...

enteresan fikir ve güzel uygulama olmuş.müşterisi bol olsun,emeğinin değerini veren alsın inş.

nrhnmrl dedi ki...

Beğendiğine çok sevindim Nalan abla öğretmenler beğenince daha bir hoşuma gidiyor.
Duana da bütün kalbimle amiiiin diyorum.En büyük temennim o değeri verebileceklerle buluşturmak.Değerini bilmeyecek olan uzak olsun zaten.
Sevgiler.

neduk dedi ki...

Öfff, arkadaşım hârikasın. Bayıldım ki ne bayılmak. Fikir süper. Peynir ekmek gibi gidecektir. Pasaj da bunların üstüne taç tanımam. Uyduruk fiyat koymasaydın sakın. Gidip kontrol edeceğim:)))

neduk dedi ki...

Ay, burada görünüyormuş fiyatlar. Bence ucuz ama almıyorlar ki daha fiyatlı yazınca. Bol satışlar dilerim.

selmatozan dedi ki...

canım hepsi de birbirinden güzel olmuş, hem folyo fikri de iyi olmuş alışılmışın dışında, hayırlı bol kazançlar diliyorum, sevgiler:)

nrhnmrl dedi ki...

nedret abla çok sağol beğenmene çok sevindim.Kıymeti bilinsin yeter.sevgiler.
selmacım güzel yorumun için sağol canım.Amin hepimize bol ve bereketli kazançlar diliyorum.Nalan ablanın dediği gibi emeğinin değerini veren bilen alsın.Sevgiler .

Mehtap dedi ki...

Ellerinize sağlık.bende bol kazançlar diliyorum.Muhteşem gerçekten de.