10 Temmuz 2010 Cumartesi

EŞANTİYON SAATİ ALDIM ELİME :)




Bazı nedenlerden dolayı bloguma yeni birşeyler ekleyemedim.Şu anda fırsat bulmuşken ekleyeyim dedim.
Bu eşantiyon saati ne zamandır değiştirmek istiyordum.Desenlerimin arasına ne kadar baktıysam da ona bir desen yakıştıramamıştım.Beklemeye almıştım.Bir gün bir desen gördüm.Desene görür görmez bayıldım hemen uygulamaya başladım.İlk önce saatin büyüklüğü kadar deseni büyüttürdüm.
Folyolarımı ve diğer malzemelerimide alıp çizime başladım.Sonra gerisi geldi zaten çok eğlenceli ve zevkli idi.Üç günlük bir çalışma ile saatim yeni ve harika görünümüne kavuşmuş oldu.Eşimde çok sevdi.Mor rengi uymasa da salona asıverdim.Gelen giden bayılıyor şimdi :)

Kendimi özel el yapımı eşantiyon saat üretiyormuşum gibi hissettim.









SEVGİYLE KALIN

15 yorum:

neduk dedi ki...

Gelen giden, bir de ben:))) Hârika olmuş yine. Sevgiler.

banuca dedi ki...

Çok şık bir saat olmuş, bambaşka bir hale gelmiş, ellerine, fikrine sağlık. Yaptığın bu işi birgün denemek isterim, elsanatları açgözlüsüyüm ya, illaki deneyeceğim:))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Şahane olmuş eline sağlık. Senin yaptıklarını görünce hevesleniyorum. Bir sürü yarım işim var. Malzemelerim öylece duruyorlar kenarda. Yapmaya yapmaya, cesaretim de kırıldı sanki. Unutmuşum gibi geliyor. Sen bu güzellikleri yap ve paylaş lütfen. Sevgiler.

ada ve deniz dedi ki...

ağzım açık kaldı resmen. Ne kadar güzel bir saat bu böyle

nrhnmrl dedi ki...

Teşekkür ederim Nedret ablacım :)Sevgiler

Banucum güzel yorumun için sağol canım dene tabii ki ne güzellikler çıkartırsın sen beklerim senden, hayat kısa denemediğimiz hiçbir hobi kalmasın diyorum aklımız burda kalmasın sevgiler

Marifetli pericim teşekkür ederim başlayınca daha bi cesareti artıyor insanın al arada sırada eline paslanmasın malzemeler sevgiler

Ada ve deniz teşekkür ederim bu yorumları görünce seviniyorum benimde sevinçten ağzım açık kalıyor sağol canım benim sevgiler

selmatozan dedi ki...

Canım ya bu ne güzellik sanat eseri olmuş bu, bayıldım:)

Tiryaki dedi ki...

wooow!
muhteşem olmuş,ellerinize sağlık

Şenay - Doğa dedi ki...

Bu o saat deme sakın..:)

Harıka olmusss..:)

nrhnmrl dedi ki...

selmacım sağol canım ya o senin güzel bakışın sevgiler

tiryaki teşekkürler sevgiler

Şenaycım o vallahi sevgiler

Hilal dedi ki...

sevgili Nurhan
son yazımda sana teşekkürlerimi belirttim ama olur ya görmezsen diye bir de buradan teşekkür edeyim. 10 marifetteki açıklayıcı yazın için.. çok teşekkürler.. sayende rölyef denen şeyi ucundan da olsa öğrenebilmiş oldum:) sevgiler

nrhnmrl dedi ki...

Hilalcim rica ederim ne demek onuda gördüm sağol umarım işine yarar yardımcı olabileceğim birşey olursa ben buradayım sevgiler

Mehtap dedi ki...

Muhteşem olmuş gerçekten.size özel,sizin tasarımınız onun keyfide ayrı oluyor değil mi?güle güle kullanın.sevgiler

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

E..pes valla... Muhteşem bişi olmuş bu. Kıskanayım mı ben şimdi.. Daha küçüğünü bile yapamam.. Denemem bile Çünkü o sabır bende hiç yok.. Ellerin dert görmesin.. Güle güle kullan..

nrhnmrl dedi ki...

Sevgili Mehtap çok teşekkürler evet haklısın .

nrhnmrl dedi ki...

Teşekkür ederim Gülsüm abla