26 Ağustos 2010 Perşembe

STANTTAN

Kaftanlı ve mevlanalı kolyelerimiz.


İnsanlar değişik değişik bakıp tebrik edip kutlayanlar, seve seve alanlar ,başkalarına tavsiye edenler ,bir daha gelenler,şu rengide olsaydı diyenler,kararsızlar,ağız burun bükerek bakanlar,hayranlıkla bakıp güzel sözler söyleyenler bi de bedava verseniz üstüne para isteyecek olanlar.

Diğer yaptığımız kolyelerimizden bazıları.
Beyaz kanzashi çiçeğim.
Kırmmızı kanzashi çiçeğim.Bunları sipariş üzerine yaptım resim çok iyi değil ama çok sevimli ve güzel oldular.Kendime ışık kutusu yapacağım bu ramazandan sonra inşallah :)
Süslediğim bir şişe bundan önce iki tanesi satıldı.Folyo kelebeklerle ve taşlarla süsledim.
Deniz kabukları ile yaptığım çerçeve.
Bir diğer çerçevem.
Folyolu kutu.
Folyo ile süslediğim rahle.
Kutular


Sevgiler

4 yorum:

neduk dedi ki...

Çok hoş herşey. Bol kazançlar dilerim.
Çok severim tezgah satışlarını. Cins cins insanlar tanıyorsun değil mi? Kızıyorsun, seviniyorsun. Gözünü bir kazanç hırsıdır bürüyor. İnsanlar hayran olsun, kapış kapış alsınlar istiyorsun:))) Bana böyle oluyor vallahi, seni bilmem:)))

nrhnmrl dedi ki...

Nederet ablacım alemsin ya teşekkür ederim.Ypk daha kazanç hırsı bürümedi :))
Kapış kapışalmaktan ziyade severek alsınlar istiyorum.Evet hem de ne çeşit insanlar tanıyorsun artık gelişlerinden kimin alıp kimin almayacağını bile az çok kestiriyorsun:)sevgiler

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Canım hepsi çok güzel görünüyor. İnsanlarla uğraşmak zor, kolay gelsin sana...
Işık kutusu da yap istersen ama asıl güzel olan, beyaz zeminde ve gün ışığında güzel çıkıyor fotoğraflar. Küçük objeler için beyaz bir kağıt bile yeterli.

tülin dedi ki...

MERHABA.
Standınız hayırlı,bereketli,bol kazançlı olsun.
Yardım etkinliği başladığında haber verin demiştiniz.Bakın unutmadım ;=)

http://bulutgolgesi.blogspot.com/2010/09/turk-bobrek-vakf-tekirdag-sb-si-icin.html