26 Ağustos 2010 Perşembe

STANTTAN

Kaftanlı ve mevlanalı kolyelerimiz.


İnsanlar değişik değişik bakıp tebrik edip kutlayanlar, seve seve alanlar ,başkalarına tavsiye edenler ,bir daha gelenler,şu rengide olsaydı diyenler,kararsızlar,ağız burun bükerek bakanlar,hayranlıkla bakıp güzel sözler söyleyenler bi de bedava verseniz üstüne para isteyecek olanlar.

Diğer yaptığımız kolyelerimizden bazıları.
Beyaz kanzashi çiçeğim.
Kırmmızı kanzashi çiçeğim.Bunları sipariş üzerine yaptım resim çok iyi değil ama çok sevimli ve güzel oldular.Kendime ışık kutusu yapacağım bu ramazandan sonra inşallah :)
Süslediğim bir şişe bundan önce iki tanesi satıldı.Folyo kelebeklerle ve taşlarla süsledim.
Deniz kabukları ile yaptığım çerçeve.
Bir diğer çerçevem.
Folyolu kutu.
Folyo ile süslediğim rahle.
Kutular


Sevgiler

18 Ağustos 2010 Çarşamba

8. gün de bitti

Babaanne ile anneanne pamuk şeker yerken


Bugün stantta 8.günümüzdü.Ha başladık başlıyoruz derken bir haftayı devirip ikincisine başladık bile :) Herkesi memnun etmek herkese göre çeşit çıkarmak çok zormuş :(
Ama eğlenceli geçiyor destek ekibimiz ilk günden beri yanımızda pardon karşımızda oturup dururlar tribünümüz hiç boş kalmıyor Allah'a şükür.Hepsine destekleri için çooook teşekkür ediyoruz.Çoluk çocuk harala gürele geçiyor çocuklar cambazda soluğu alıyorlar daha doğrusu heyecandan nefesleri kesiliyormuş izlerken ,keyifle ve heyecanla dönüyorlar cambazı izlemekten.

Bugün tokalara ekleyip satanda koyduğum kanzashilerimden ikisinin fotoğrafı bir iki bakan oldu ilgilenen fazla olmadı :(
Magnet yapmıştım onlar gitti.

Kutularımızdan giden de var sırasını bekleyenlerde var.

Değerli müşterilerimizden bir foto aldım.
Burası bizim tribün :)
Google Cumhur Beyler

Sen aynı şehirde otur aynı lisede oku orada karşılaşama gel Başakşehir'de tanış kısmet işte. Hemşehirim Fatma Hanım'ı da standın arkasına aldık .Fotolar pek görünür çıkmamış yorgunluktan bu kadar çekebilmişim. :)
Cumhur Bey bizim çilek çantalarımızın tanıtımını yaparken.Zeynepciğinde dün doğum günüydü ona buradan da mutlu yıllar dileyeyim.İyi ki doğdun Zeynep

Şimdilik bu kadar gündüz fotoğraf çekmem gerekiyor anlaşıldı ama destek ekip hava kararınca ortaya çıkıyor. :)

SEVGİLER

16 Ağustos 2010 Pazartesi

CAHİL CESARETİ İLE STANT AÇTIK

Cahil cesaretimi desem ne desem bilmiyorum.Bir ihtimal diyerek ramazanda açılan stantlara başvurdum dört gün kala kiramızı yatırmıştık.Elde stokta bir şey yok çünkü kiralayabileceğimize çok düşük bir ihtimal veriyorduk.Ama kiraladık.Ne yapacağız ne koyacağız derken alış veriş yaptık az uyuduk çırpındık bir şeyler hazırladık.Hediyelik eşya ve el sanatları dedik.Kolye,küpe,bileklik,kutular,çerçeveler,magnetler derken epey birşeyler yapmışız.Biraz hazır aldık ve ramazanın birinci günü açtık standımızı.Allah'a şükür hiç boş kapatmadık.Acemiyiz tabii ki her şeyi yaşayarak öğreniyoruz.Ne nasıl yapılır nereden alınır hepsi deneyim oluyor bizim için.Elde hazırda bir şey olmadığı için zorlandık tabii ki zor işmiş.Şimdi bir yandan yapıp bir yandan standa ekliyoruz.

Aslında buradan bir senelik yazı çıkar ama tek tek resimleme fırsatımız bile olmadı.Daha sonra başka görüntülerde ekleyeceğim.Böyle deneyimi olupta ufak tüyolarınız varsa beklerim.:)

Ramazan boyunca Başakşehir 1.etap yürüyüş yolundayız.

Fotoğraflar apar topar ve acele ile çekildi kusura bakmayın.








4 Ağustos 2010 Çarşamba

TSUMAMİ KANZASHİLERİM

Tsumami Kanzashileri ilk internette gördüğümde vurulmuştum.O çiçeklerin güzelliklerine baktıkça hayran kalmıştım ki hala öyle.Sonra yazı olarak 10marifete yollamıştım.Tabii ki bilenler olduğu kadar bilmeyenlerde vardı benim gibi.O zaman bir deneme yapmıştım ama başarı yüzde 0 dı.O zaman vazgeçmiştim ben bunu yapamıyorum deyip kendi kendime sinir olmuştum.Gel gör ki aradan zaman geçti ama ben hala kanzashilere hayran hayran bakmakla yetiniyordum.
Bu arada hayranlıkla yaptığı kanzashilere baktığım Türk ama Amerika'da yaşayan Endamame Prensesi vardı.

Sonunda ben bu bakmalara fazla dayanamayıp nasıl yapılırla ilgili videolar izlemeye başladım.Bir kaç gece sabahladım hatta bunun için.Bu arada Endamame Prensesinede bir yorum bırakmıştım sağ olsun bana cevap verdi bu sayede ondan da merak ettiğim ama cevabını bulamadığım bilgileri öğrendim.Maillerime cevap verdiği için de ayrıca teşekkür ediyorum.Türkçe bilen birisinden bu konuda bilgi almak çok önemli zira google amcamın çevirisi ayrı bir dert bir de onun yaptığı çeviriyi türkçeye çeviriyordum.Ceren'in (endamame prensesi)yaptıklarının hepsi harikalar tekrar tekrar ellerine sağlık diyorum.Bol müşteriler diliyorum.

Onca izlemeden,araştırmadan sonra evde neleri kesebilirim düşüncesiyle giyisileri taramaya başladım.Bu uğurda birkaç kıyafet ziyan olmadı değil ama herşeyin bir bedeli var ama değil mi helal olsun vallahi.Hiç acımadım pişman da değilim :).
İlk başlarda çok zorlandım.Yaptıkça elim biraz daha alışmaya başladı.Ama hiç kolay değil kareleri çiz ,hazırla ,kes, katla, yapıştır ,biriktir ,şekil vermeye çalış ,bir araya getirmeye çalış filan filan ama insan yapıp ortaya çıkarınca herbişeyi :) unutuyor.
Tamam mükemmel değiller ama çok beğendim yaptıklarımı gören herkeste bayıldı.
Sonra gidip kanzashilerimi takabileceğim tokalar aldım.Onlara takınca daha bi güzel göründüler.
Masamın üstünü bir görseniz.Bit pazarı gibi kumaşlar,ütü,çamaşır kolasını hazırladığım kabım, cetvel,yapıştırıcı,kalem,makas,tokalar yok yok yani.Şimdilik bunları tokalarla birleştirdiğim için ilk bunları yayınlıyorum.Dahası da gelecek çok sevdim ben bu işi folyodan sonra ikinci aşkım oldu.Hatta yapmam gereken bir folyo siparişim var ama onu bile tamamlayamadım yarıda kaldı.:)









SEVGİLER