3 Şubat 2011 Perşembe

:(

Hastane yollarında helak oldum.Tam iyileştim derken tekrar üşüttüm.Bu sefer ki daha fena gücümü demanımı kesti.Bu gün altı tüp kan verdim Cerrahpaşa da.On gün sonrada filimlerimi çektireceğim bakalım kemiklerim için ne diyecek doktorum.
Ne olur çocuklarınıza bol bol süt içirin yoğurt yedirin sizlerde için ve yeyin.Süt içme konusunda kendimi zorlamam lazım.
Yerimden kalkacak halim yoktu sadece yatağımdan dinleyip üzülmekle kaldım.Ben bu kızı çok seviyordum.Onun o deli dolu halleri, hazır cevaplılığı, sözünü sakınmaması.Allah rahmet eylesin.İnsanoğlu bir var bir yok .O küçük tatlı yavrucağada Allah başka acılar göstermesin.Hoşçakal Defne.:(


Bu neyin hıncını almaktır öcünü almaktır bu kadar mı sevgisizsin bir çocuğa karşı?


Ben de diğer arkadaşlarım gibi sana derin bir yalnızlık diliyorum upuzuuuun bir hayat ve yalnızlık

3 yorum:

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Geçmiş olsun canım. Ben de hepihmal ediyorum süt içmeyi:( Umarım en kısa zamanda kavuşursun sağlığına...
Allah rahmet eylesin. onu sevmeyen yoktu sanırım...

fiamma dedi ki...

Geçmiş olsun Nurhancığım, inşallah iyi haberler alırsın sağlığınla ilgili, belli bir yaştan sonra süt içmenin faydası olmuyor bildiğim kadarı ile malesef. özellikle bu havalar zor zamanlar mümkün olduğu kadar üşütmemeye çalış kendini, nemden uzak dur ve ilazlarını ihmal etme:(
Defne için ben de çok üzüldüm, gencecik,hayat dolu, deli zıpır bir çocuk kadındı o ve hiç yakışmadı ölümle adını aynı cümlede görmek ama alın yazısı, sözün bittiği yer:( Allah geride kalanlara sabır versin kimse böyle bir acı ile sınanmasın o annesini görünce nasıl fena oldum, ne zor,tek çocuk üstelik:(

Gülen Tezer Üstün dedi ki...

Canıııım, çok geçmiş olsun. Çabuk iyileşmeni diliyorum. Yakında olsaydım tavuk suyuna çorba yapardım sana ama değilim işte :(

Defne'ye çoooook üzüldüm. Kursta arkadaşlarım Defne'ye benzetiyorlardı beni, sizin gibiler hiç yaş almaz diyorlardı. O kadar üzüldüm ve sarsıldım ki :((( Allah sabır versin ailesine özellikle anneciğine. Evladı ne yapacak, ne diyecekler ona, düşünemiyorum :(
Öpüyorum seni çok!