16 Nisan 2011 Cumartesi

KEYİFLİ BİR SOHBET PROGRAMI

Merhaba 






gökhan kırdar - yerine sevemem | video.mynet.com
    
   Gündüz folyolarımla uğraşırken televizyonda izleyecek birşey bulamamanın verdiği sinirle kanalları dolaşırken karşılaşmıştım Esra Harmanda'nın programıyla.Şimdi tam hatırlamıyorum o günkü konuğu ama kanal aramaktan vazgeçmiştim.Takılıp kalmıştım anlayacağınız.
    Güler güzel yüzlü Esra Hanım'ın  konuk ettiği misafirleri ile sohbeti çok hoştu.Zamanla beni kendine bağladı.Sohbet öyle güzel sürüyor ki anlatılan komik anılara gülemekten katılırken anlatılan hüzünlü anılarada üzülmeden geçemiyorum.Şimdiye kadar televizyonda pek çok kez gördüğüm insanların hayatlarına,düşüncelerine dair sohbeti çok hoş bir o kadar da eğlenceli.Progam bir saat sürüyor ama inanın bir saatin nasıl geçtiği anlaşılmıyor bile ,hatta pek çok kere yetmedi ama devam lütfen dediğim çok olmuştur.
   Televizyonda olupta tanımadığım hatta başka bir programda çıksa kesinlikle izlemeyeceğim bir kişiyi Esra Hanımla sohbet ederken dinlemek o kişiyi tanımak çok zevkli oluyor.Sadece sohbet başka bir şey yok ne kadar güzel di mi?
   Televizyondan tanıdığınız insanların anılarını yaptıklarını düşüncelerini projelerini orada duyunca vay be demek bunlarlada uğraşıyormuş bunlarıda yapıyormuş dedirten o kişiye başka yönlerden bakmayıda gösteren içten bir program.
Başka bir proje hazırlığı yapıyormuş ama şimdilik ESRA HARMANDA İLE HADİ KONUŞALIM hafta içi hergün KANAL A'DA SAAT 14.00'DA izlemenizi tavsiye diyorum.Programın süresinin de uzamasını diliyorum.
   En sonda dün  Gökhan Kırdar vardı programda.Gökhan Beyle sohbette diğerleri gibi çok güzeldi.Zaten şarkıları da çok güzeldir.Gökhan Bey projelerini anlattı çok güzel işler ortaya çıkacağa benziyor yolu açık olsun. 
  OQ Projelerinin anlatımı için sitesine bakabilirsiniz hatta sanatçı seçmeleri de varmış belki böyle güzel bir proje içinde olmak isteyen olabilir kısmetin nereden geleceği belli olmaz.
  Sadece onun için değil güzel müzikleri dinlemek ve gelecekte yapılması planlanan daha bir sürü güzel projeden haberdar olmak için...
   Programda Gökhan Bey'in elindeki vurmalı çalgıyı anlatırken söylediği cümleler çok anlamlıydı.Sitede de yazıyor ama buraya yazmam lazım.
   ''... ve  genç Kam elinde tuttuğu orbanın(tokmağın) hastalıktan ölmüş yavru bir geyiğin derisi ,davulun kasnağının ise yıldırım çarpmış bir kayın ağacından olduğunu hatırladı ve çalmaya başladı''
 Projenin çıkış noktası ve tasarımcısının anlatımı;
   Evrende yaşayan hiçbir canlının ahını almamak için yeryüzündeki tüm varlıklara 'rikkat' merhamet duygusuyla yaklaşan Ön-Türk kültüründeki 'KAM' davulundan yola çıkan 'OQUN PROJESİ Gökhan Kırdar tarafından tasarlandı.
Sitesine gitmek için lütfen tıklayın.
Esra Hanıma 'a bu güzel program için teşekkür ediyorum ve başarılar diliyorum.Gökhan Bey'e de  başarılar diliyorum.Böyle güzel insanlar iyi ki varlar.


Sevgiler

1 yorum:

Şenay - Doğa dedi ki...

Evde oldugum zamanlar da aklımda olsun..cok merak ettım :)