19 Kasım 2013 Salı

Fikri Mühim ve Gelen Burun Bantları

Merhaba
Dün Fikrimühimden gelen paketimiz.İçinden çıkan burun bantları bizimkileri çok heyecanlandırdı.Denek için sabırsızlandılar.
 Dün Fikri mühim paketimiz geldiği sırada bende Ahmet Ümit eşliğinde aşure yapıyordum.
 Ahmet Ümit okurken yapılan aşureleri gelen Breathe Right burun bantları eşliğinde üç dosta ilettik.Afiyetle yesinler güle güle denesinler.
Baba ve oğul. bantları  denemeye başladı sabah kalktıklarında çok güzel olduğunu ve bayağı rahat ettiklerini söylediler.Cidden beklemiyordum :) Çok hoşlarına gitti.Ama tek kullanımlık olmasından şikayet geldi.

SEVgiler

11 Kasım 2013 Pazartesi

Tüyap Kitap Fuarı Ve Sanat Fuarı'ndan

Merhaba 
Bu sene de yine son gün de olsa Tüyap Kitap Fuarı'na ve Sanat Fuarı'na katılabildik.Dilediğim gibi rahat dolaşamasam da dilediğim kadar fotoğraf çekemesem de dilediğim kadar kitap alamasam da orada olmak bile güzeldi.
Yol uzun ve otobüsler yorucu olunca haliyle çocuklar oraya vardıklarında pilleri neredeyse bitmişti :) Ufak tefek arızalar çıkarsalarda bir fuar böyle geçti.
Son gün olması nedeniyle diye düşünüyorum çok fazla kalabalıktı ,bir hallden ötekine geçerken bir bayan  bu kalabalığı görünce ağzından çıkan ''Bu ne rezalet?'' cümlesiyle beni şoke etse de ben de ''rezalet mi insanlar ne güzel kitap fuarına akın etmişler bundan güzel ne olabilir ki acaba ''diye söylensem de duydu mu bilemem.Herhalde hanımefendi kimse olmaz rahat rahat gezerim diye düşündü kalabalığı görünce şoke oldu.Sevindirici bir olaya rezalet diye bakmak ilginç.


Cananım Karatayım da oradaydı röportaj veriyordu.Bi foto alabildim sadece...
Sahaflar

Daha önce hiç Ahmet Ümit okumadım buna başlamadan önce şimdi yolda  Kitap Okumak İster Misin?den gelecek olan bir Ahmet Ümit var onu bekliyorum onu okuduktan sonra buna geçeceğim.
Bu kitabı öğretmenler günü hediyesi olarak aldık kenara koyduk :)


Elma Yayın Evi'nin kitap ayıracı



Okumaya başlandı ama fazla ilerlenemedi çünkü dönüp dönüp bi daha okuyorum iyi ki varsın SUNAY AKIN.
                                                        Bunlarda Sanat Fuarı'ndan




























Sanat Fuarı'nın da Kitap Fuarı kadar kalabalık olması dileklerimle :(
SEVgiler

9 Kasım 2013 Cumartesi

:(

Saygi ,sevgi,özlem ve rahmetle anıyorum.
Mekanın cennet olsun.
Nur içinde yat.

1 Kasım 2013 Cuma

"Kitap Okumak İster Misin?"den SARI SİYAH


                                           Merhaba  
Daha önceden de Kitap Okumak İster Misin? adlı siteden bahsetmiştim. İşte bu iki kitapta yine onlar sayesinde okuduğum kitaplardan. Sarı Siyah beni kapağı ile bitirmişti zaten. Okumasıda çok zevkli bir kitaptı.Ahmet Şerif izgoren'in ve çocukluk arkadaşı olan Ahmet Nacar'in çocukluklarina ait anılarını cok tatlı bir dille anlattıkları şirin bir kitap.Sizede yer yer Çocukluğunuzu hatirlatacak anılarını kaleme almışlar. İki erkeğin yazdığını göz önüne alırsak  tabii  ki erkekler çocukluklari ile ilgili daha çok şey anımsayabilir bu kitabı okurken, anımsarken de gülümseme ihtimalleri hayli yüksek.
Biri sarı biri siyah olan iki can dostun çocukluk anıları...
Bir Ahmet ağlatirsa iki Ahmet ne yapar önce güldürür sonra aglatir :))) 
Dostlukları daim olsun.


 
Tekrar tekrar teşekkürler Kitap Okumak İster Misin?

Youtubeta çok çok güzel bir video izledim mutlaka tıklayıp izleyin.

SEVgiler