22 Ekim 2014 Çarşamba

Eminönü Ziyareti


Gitmekten hiçbir zaman sıkılmayacağım yerlerden biridir Eminönü .
Ne gidip gezmekten ne de fotoğraf çekmekten. Kuzenimin bebeği nin 40 mevlidi için hazırlayacağım malzemeleri almaya gittim. Gitmişkende fotoğraf çekmeden olur mu?  Olmaz.
 Kuruluklar çok çekiciydi her zaman ki gibi. Hemen bir tane aldık . 10 tl idi.

 Buradaki limonlar harika görünüyordu. Küçücüktü ama doluydu.
 Portakallarında limonlar aşağı kalır yanı yoktu.

 Biberler de muhteşemdi.
 Çiçekler :)))
 Bu pembiş olan güzelliğin adını sordum orjinal ismini ezberliyeyim dedim ama Türkçesini duyunca vaz geçtim İsmi "kralın kızı". Bir tane aldık ama bizimki daha küçücük orada gördüğünüz mavi çiçekleri (ben onlara küpeleri diyorum ) yok. Bakalım büyütebilecekmiyiz. Kralın kızına iyi bakalecekmiyiz?Güneş severmiş ,kim sevmez ki ? 10 günde bir de su verilecekmiş.

 Bu kaktüslerde  japon evleri gibiydiler.

 Eveeet Ali İhsan bebeğin mevlidi için  yapılıp Trabzon'a gidecek olan şişelerim.
Minik şişeler , lavantalar, kurdeleler ve nazar boncuğu ama eve geldiğimde gördüm ki mavi boncukları orada unutmuşum. Can Süs ' ten bir poşet mavi boncuk alacağım var. Çok üzüldüm tabii ki ama ne edelim kısmet.

 Ali İhsan' ın şişeleri mis gibi lavanta dolu.

Bir Eminönü ziyareti böylece sona erdi.
Sevgiler

1 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...

eminönü sevilmez mi?
epeydir gidemiyorum kısmet olmadı,özlemişim çok
sevgiler teşekkürler