27 Eylül 2010 Pazartesi

KİM NEYE TEŞVİK EDİLİYOR ANLAMADIM ?


Yahu bazı kötü niyetli ,saygısız ,terbiyesiz,ahlaksız kişiler hırsızlık yapıyormuş,  bazıları da insanları dolandırıyormuş.Eee kaşınma niye kaşınıyorsun kaşınırsan seni soyarlar da,dolandırırlar da,sömürürler de.

El emeğiymiş,uğraşıp yapıyormuş,emek veriyormuşta birşeyler ortaya çıkarıyormuş niye çıkarıyorsun çıkarma kır dizini otur akşama kadar bir sürü kadın programı var mis gibi herbiri çok güzel şeyler öğretiyor ,insana yeni ve yeri doldurulmaz değerler katıyor otur izle.Ama yok sen illa tuturuyorsun kendim onu yapıcam bunu yapıcam yazıcam diye yap yaz da gör gününü .

Öylee kendim bir şeyler yapacağım , üreteceğim ,el emeğimden para kazanacağım diye tuttursan devlette sana vergisini koyar.Seni sömüren soyanlarada heeeç bişey demez.Bu bir değil iki değil kaç oldu canım Allah Allah ayıp yahu
Şimdi kim neye teşvik ediliyor anlamadım ben !!!
Bir hırsızlık 
Bir dolandırıcılık

Kınıyorum sizleri

2 yorum:

nalan dedi ki...

haklısın da
hırsız ,arsız,uğursuz göre göre reelde,
sanaldaki namussuzların eli kaşınıyor,
çalıveriyorlar naaparsın...
tahrik ağır

Nedret dedi ki...

Canımsınız. Derdimi paylaştınız. Seviyorum sizi:))