5 Nisan 2011 Salı

Bu kutuyu yaz mevsimine ithaf ediyorum

   En nihayetinde açmayı başardım.Bakalım ne kadar sürecek.Neyse şimdilik bunun tadını çıkarayım.Yazı yayınladım ama ne görebildim ne bakabildim.Bu kutuyu eklemek için yazmıştım ama fotoğrafı kendim görüntüleyememiştim.Şimdi gönül rahatlığı ile kutuyu yayınlayabilirim.

   Bu kolay transferdeki resmi çok sevmiştim.Kutuyu resme uygun olsun diye yeşile boyayıp yaldızlı sarı ile eskittikten sonra kolay transferimi folyoya uyguladım.İşlemlerini bitirip alçılayıp kuruttuktan sonra iyice vernikledim,kestim ve kutunun üstüne yapıştırdım bir de öyle vernikledim.Bu vernik işini ne yapacağım bilemiyorum zırt diye bitiyor fabrika lazım bana :)
Daha sırada bekleyen kolay transferlerim de var çok beğendiğim ,ama kutu almam lazım.Bunlarda çok  zor işlerimin yanında çerezlik olsun yeşillikler ,deniz ,gemiler yaz gelsin güneş açsın.Bol güneşe ihtiyacım var D vitaminsiz kalmışım doktor öyle dedi ben yaz çocuğuyum ne işim olur benim kışla .:)



SEVGİLER

2 yorum:

fiamma dedi ki...

off harika olmuş, hem transfer hem folyo,iyicene zorlaştırmışsın işi sen hocam:)) Parlıyor resim ama tekneleri de mi kabarttın? ellerine sağlık...

nrhnmrl dedi ki...

Fiammacım aslından kolay sen de denemeler yapabilirsin.Gemilerde kabardı herbişeyde kabardı.Parlıyor değil mi inan bir kutu için bir dünya foto çekiyorum fotoğraf makinemde mi var bişey çözemedim:)
Sağol çok teşekkür ederim.