8 Şubat 2012 Çarşamba

Dayanamadım Yine Folyolu Kaftan Yaptım

Merhaba 
Yine yazmayalı çok uzun zaman oldu bu kışın gribi bizi ailecek vurdu öldürmedi çok şükür ama süründürdü.Kendime daha yeni yeni geliyorum.Tekrar hasta olacağım diye de çok korkuyorum ama korkunun ecele faydası yok demişler.
Neyse tüm hasta olanlara acil şifalar dileyip kaftanıma geçeyim.
Geçen sene ki kaftanı yaparken çok zorlanmıştım bir daha bundan yapmam diye de ahkam kesmiştim ama gelin görün ki kendimi tutamadım.Elimde bir tane daha seramik kaftan vardı.Aslında onun için düşüncelerim farklıydı ama yok zor olmazsa rahat etmezdim:)
Yaparken yine çok zor geldi hatta bir ara bitmeyecek diye düşünmeye başladım .1. parça 2. parça 3. parça 4. parça ve en nihayetinde 5. parça diye diye ben de parçalandım.Yapıştırırkende kendimi bayağı bir sıkıntıya soktum ama sonunda başardım.Tüyü yapıştırdım olan boncukları yapıştırdım ama boncuklar yetmedi alıp geri kalan kısımlarının boncuklarını da tamamlamam lazım.
Neyse bu kadar laf yeter icaraata gelelim.







Yine çok foto çekmişim ama ne yapayım haftalarımı hatta aylarımı aldı onu tamamlamak o kadar olsun artık.
Herkese sağlıklı günler diliyorum.
Sevgiler

21 yorum:

Gülden YAPAR dedi ki...

Nurhancım bak bak doyamadım o kadar güzel olmuş ki.Çok uğraşmışsın ama sonuç olağanüstü :) Ellerine sağlık canım.

Adsız dedi ki...

Çok ama çok beğendim. Ellerinize sağlık ne kadar zarif ve hoş görünüyor. Folyoyla çalışmak zormu acaba?

Nedret dedi ki...

Çok geçmiş olsun:))
Vallahi var ya, çektiğin sıkıntıya değiyor bu yaptıkların. O kadar güzel ki, gözlerimi alamıyorum. Her bir resmi uzun uzun inceledim. Müthiş güzel:)))

Ada Deniz dedi ki...

gerçekten çok güzel bir çalışma, ellerinize sabrınıza sağlık:))

nrhnmrl dedi ki...

Gülden ablacım hem yorumunu görmek hemde güzel sözlerini okumak çok güzel çok teşekkür ederim.

nrhnmrl dedi ki...

Dilek hanım çok teşekkür ederim çok sağolun.Zor ama çoook zevkli bazen zorlasa bile sonuç mutlu ediyor önemli olan sevmek tabii ki sevgiler

nrhnmrl dedi ki...

Canım Nedret ablacım çok teşekkür ederim sizlerden böyle güzel sözler almak çok güzel ve beni çok mutlu ediyor.Sağolun
Sevgiler

nrhnmrl dedi ki...

ada ve deniz çok teşekkür ederim canım sağolasın
Sevgiler

Banuca dedi ki...

Uğraştığına öyle bir değmiş kiiiii :)

MAYRI dedi ki...

Harika olmuş. Ellerinize ağlık.

Yekpare mi parça parça mı. İç kısmında folyoyu yapıştırdığınız herhangi bir şey var mı..Seramik gibi...

<:))

MAYRI dedi ki...

Pardon pardon kaftanın güzelliğine dalıp hemen yorum yaptım. Sorularımın cevabı yazında varmış....Tekrar ellerine sağlık çok güzel olmuş.
<:))

ezom dedi ki...

çok güzel olmuş emeğinize sağlık.
taşları nasıl yapıştırdığınızı öğrenebilirmiyim.
bende folyodan tavuş kuşlu ayna yaptım, ona uygulamak istiyorum.

ezom dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Dolunay -Alanayarts dedi ki...

muhteşem olmuş!uğraştığınıza değmiş doğrusu.çok beğendim.ellerinize sağlık..

nrhnmrl dedi ki...

Banu ablacım teşekkür ederim sağol

nrhnmrl dedi ki...

Sevgili mayri çok teşekkür ederim :)

nrhnmrl dedi ki...

ezom taşları boncuk yapıştırıcılar var onlarla yapıştırıyorum.Benimde tavuşkuşlu aynam var sizin tavuskuşunu merak ettim.
Sevgiler

nalan dedi ki...

Sen artık bu işte kral oldun valla hayran kaldım ,ellerine sağlıkkkk

Unknown dedi ki...

yav ne kadar şahane şık bir şey... üzerindeki detaylar falan.. bayıldım!!

nrhnmrl dedi ki...

Nalan ablam çok teşekkür ederim teveccühün, sağolasın

nrhnmrl dedi ki...

Duygu Uygun teşekkür ederim.:))