27 Haziran 2014 Cuma

Boya Kalemleri Çalışmam

Merhaba 
Üç boyutlu şekillendirme  kursunda yaptığım diğer bir çalışmamda bu kalemler oldu..İçinde folyo olduğu için hocam bu çalışmayı bana verdi.Ben de seve seve kabul ettim.Kalemleri mukavva ile çalıştım. Akrilik boya ile boyadık.Silgi kısmını  hamurdan,metal kısmını da gümüş folyo ile çalıştım.Bunu da yine kitaplardaki gibi mantar panoya yaptık.En son da vernikledim.Ahşap boyama hocamızında
kalemlerin etrafını gölgelendirmede emeği geçti kendisine teşekkür ederim.
Tüm emekleri için Fisun hocama(Fisun Cengiz) tekrar teşekkür ederim.


Feshane'deki İsmek sergisindeydi.


İki fotoğrafı aynı anda görünce farkettim ki renkleri farklı çıkmış.Halbuki aynı.
 İlk fotoğraftaki renkler daha doğru çıkmış :)İlk resimde etraf gölgelendirmesi yok ama.

SEVgiler

http://instagram.com/nrhnmrl

3 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

harika olmuş.bayıldım.ellerine sağlık.sevgiler.

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

Bayramın kutlu olsun arkadaşım.sevdiklerinle beraber geçireceğin sağlık ve mutluluk dolu nice bayramlara....

nrhnmrl dedi ki...

Alanaycım hem güzel sözlerin için hem de bayram mesajın için çok teşekkür ederim. Sevgiler