20 Aralık 2017 Çarşamba

Dondurma Çubuklarından 2


Merhaba
Dondurma çubuklarına yaptıklarımla devam. İlk başlarda düz başladığım işe kabartmalar kattım. Burada bazılarında kabartmalar var.Çimen görünümü vermek için  tutkal sürdüm. Rölyefte kullandığım yeşil tozu tutkalın üzerine serpiştirdim. Ve kurumasını bekledim. Daha sonra kalemlerimle üstüne çiçek resimleri yaptım.Bunu böyle yapabileceğimi  çim tozunu bulduktan  sonra farkettiğim için  ilk yaptıklarımda bu şekilde çimler yok. Aynı şekilde deniz manzarası olanlarda da sahil için kum kullandım. Kinetik kum vardı elimde yine aynı yöntemle tutkalı sürüp kumu serpiştirip kurumasını bekledim. Daha sonra diğer figürleri ekledim. En son yine hepsine vernik sürerek tamamladım.
















İlk yazı Dondurma Çubuklarından 1 e buradan bakabilirsiniz.
SEVgiler





Hiç yorum yok: