26 Mart 2009 Perşembe

KALBİNİ SEV KIRMIZI GİY :=)))))



Kalbini sev kırmızı giy reklemlarını ilk izlediğimde kırmızı kalbe ne yapıyor ki diye düşünmüştüm daha sonra öğrendim ki kalp sağlığını ve kalbimizin değerini hatırlatmak amacıyla başlatılmış bir kampanya için seçilmiş kırmızı.(aşkın rengi ,kanın rengi :=) daha ne olabilir ki)
Annem de kalp rahatsızı geçen gün de kalbinde tekleme çıkmış.Bunları bildiğim için şimdi kalbime daha çok dikkat etmeye çalışıyorum.Pilates yapıyorum ,daha fazla meyve sebze tüketmeye dikkat ediyorum,kilomu korumaya çalışıyorum v.s.
Bir reklam var çok hoşuma gidiyor kalbinizi görüyor olsaydınız daha çok dikkat eder miydiniz diye soruyor, ben ederdim diye düşünüyorum.Ellerinde kalpleri olan insanlar var reklamda.Yürüyen merdiveni tercih edenlerin kalbinin rengi kararmaya başlamış, merdivenleri çıkanın ki daha kırmızı,abur cubur yiyen bir bayan kalbini kenara koyup ekmek arası bir şey yeme gayreti içinde ama kalp kararmaya başlamış,meyve sebze yiyenlerin ki kıpkırmızı diye gidiyor.
Ben de kendimce bu kampanyaya destek vermek için kırmızı renkle ördüğüm kolyelerimi buraya koyup bir kaç şey yazayım istedim.İstedim ki bilerek ya da bilmeyerek gelenlere kalplerinin değerini bir de ben hatırlatayım.

6 yorum:

Pelin Aksesuar dedi ki...

çok güzeller.ilkini çok beğendim özellikle.. annene de geçmiş olsun nurhan ablacım. Dediğin gibi kalbimize dikkat etmeli, daha genç yaşlardan vücudumuza yatırım yapmalıyız..

nrhnmrl dedi ki...

sağol pelincim haklısın yatırım önemli:=)

GeCe dedi ki...

fikir de uygulama da muhteşem olmuş eline sağlk

nrhnmrl dedi ki...

sağol gece :=)

edaca dedi ki...

NEFİS BİŞİ ELLERİNE SAĞLIK

nrhnmrl dedi ki...

teşekkür ederim eda