24 Haziran 2009 Çarşamba

KIRMIZI BİBERLİ MAKARNA

Geçen haftalarda fikrimihimden selva'nın makarnalarıyla dolu paketim geldi.Kitabında da değişik tariflar bulunuyordu.Ama ben ilk önce kendi tarifimi denedim.Kırmızı biberli makarna :)
Çokta güzel oldu çocuklar çok sevdi.Bir de çorbam var o da daha sonra....


KIRMIZI BİBERLİ MAKARNA
Selva makarnayı bilinen yöntemle haşladım.Süzdükten sonra çok az sıvı yağla çevirdim.Diğer yandan kırmızı biberleri yıkadıktan sonra tencereye doldurduğum suya koydum.Ve biberlerin iyice haşlanmasını sağladım.Kabuğundan ayrılacak hale gelince sıcak sudan çıkardım ve soğuk suya koyarak kabuklarını soydum.Biberleri küçük küçük doğradıktan sonra içine sarmısak doğradım birazda zeytin yağı ekleyip makarnanın üstüne koyarak servis yaptım.Kırmızı biber çok yararlı bir sebze makarna ile de birleşince çocuklarda severek yediler, yedik.Bu arada ben makarnayı süzdüğüm suyu dökmüyorum ve o suyu yaptığım çorbalarda kullanıyorum.Yani makarna yaptığımda besleyicide bir çorba mutlaka çıkıyor bir taşla iki kuş . :))
Aaa bir de Selva Makarnanın paketlerinin arkasında puanlar yazıyordu üstünde herhangi bir açıklama bulunmuyordu merak ettim ve sitesine girip bir baktım neymiş diye belli puanlar karşılığında belli hediyeler veriyorlarmış öğrenmek isteyenler siteden bilgi alabilirler.
Yanlız evinde internet olmayanlar bu puanların ne işe yaradığını nasıl öğrenecekler çok merak ediyorum !!!!!

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben bu kampanyayı kaçırdım:))
hayırlı kandiller diliyorumm.

Şenay- Doğam dedi ki...

Ellerine , emeğine sağlık... makarnayı çok severim.. eminin çok lezeetli olmuştur.

sesiber dedi ki...

Aaa ben görmedim o puanları.
Nurhancım Kandilin mübarek olsun.

nrhnmrl dedi ki...

gönüldenele,doğa,sesiber teşekkür ederim.Sizlerinde kandili mübarek olsun.Evet sesicim arkada puanlar var dikkatini çekmemiştir ondan görmemişsindir :)))))