24 Kasım 2010 Çarşamba

NE VAR NE YOK

   
Bilgisayardaki bu virüslerden sıkıldım,bıktım,nefret ediyorum,bunları bulup yollayanları kınıyorum ,sırf para kazanmak adına bu yapılır mı ? Kazdığınız kuyuya düşün emi .
Volkan Konak bi programında çok güzel bir söz söylemişti kim söylediyse ağzına sağlık ''insanın kazandığı paradan değil ,paranın kazandığı insandan korkun ''diye nasıl ama ne kadar doğru değil mi ?

    Bayramda Zonguldaktaydım kardeşimin laptopundan girerim diyordum ki onun da laptopuna virüs dadanmış hem de öyle bir virüs ki bir sürü site açılıyor bir tek google sayfası açılmıyor hayallerim suya düştü.Bu yüzden de Kurban bayramı kutlaması yapamadım geç olsun güç olmasın demişler ama bu virüsler çok fena.
Herkesin geçmiş bayramı kutlu olsun.

    Nasıl bayramsa sırf trafik kazalarında en son duyduğum yanlış hatırlamıyorsam 109 kişi ölmüştü ,dönüşten sonrakini bilemiyorum.Allah rahmet eylesin hepsine.Ama bu trafik savaştan beter.

    Zonguldaktan dönerken trafikte öyle şeyler gördük ki yani kaza olmaması imkansız, olsa bile birilerinin ölmemesi imkansız neredeyse.Emniyet şeridinden giderek daha çabuk varacaklarını sananlar ve oranın kapanmasına yol açan densizler mi istersiniz,küçüçük çocuğunu kucağına almış araba kullanan düşüncesiz babalar mı istersiniz ,olmayacak yerlerde birbirini sollayan ayarsızlar mı istersiniz :( Bunlar oldukça bizim bayramlardan ölümler eksik olmayacak malesef :(

    Kursa başladım ama hala bir folyom yok o yüzden yapacaklarım hep yarım kaldı inşallah cuma günü folyoma kavuşup işlerime başlayacağım.İlk önce bir kutu var yapılacak bekliyor onu aşama aşama göstereceğim.Aşama aşama gösterme konusunda üç dört tane mail aldım rica etmişler ben de inşallah bu kutu ile göstermeye çalışacağım.Video çekimi olur mu diye soranda var ama işlemler uzun sürdüğü için bunu şu anda gerçekleştirme imkanım yok.
    Bu arada 10marifette, 10marifete ait bir hayalimden bahsettim ,bu haylimin birinci kısmı ikinci kısmıda şu virüslerden kurtulur kurtulmaz gelecek çünkü hepsi bu kadar değil olmasıda imkansız :)
    Bu gün öğretmenler günü.Biz de sadece gününde hatırlanır ya herşey şu günlerde olmasa yandık.İlk önce ilkokul öğretmenim olan Nermin Tuna'nın sonra da ben de emeği geçen bütün öğretmenlerimin ve tüm öğretmenlerin öğretmenler gününü kutluyorum.



 İnsanları birbirbirinden uzaklaştıran bu şehirden çok sıkıldım ,şöyle küçük sıcak şirin ,istediğin yere çabucak varacak ,yakınlarının sevinçlerini ve üzüntülerini  paylaşmak için çok zaman kaybettirmeden hemencecik yanlarında olabileceğin,sıkıldığında nefes alabileceğin, gürültünün ve trafiğin olmadığı samimiyetin olduğu şirin bir yerde yaşamak istiyorum.
Ömür geçiyor insanlar ölüyor anılar kalıyor.:((

Hiç yorum yok: