11 Temmuz 2011 Pazartesi

İlk Hamur Kabartma Kutum Eşliğinde Teşekkür Yazısı

Merhaba
   Koskoca kışı bir an önce bitirmek için hep can attım.Ben soğuğu sevmiyorum.Sıcak olsun bana yeter.O yüzden de bir an önce yaz gelsin diye hep dua ettim.Bunu istememdeki nedenlerden bir tanesi de balkona çamaşırları asıp evde kurutma derdinden kurtulmaktı.Hem çamaşırları dışarıda kurutacaktım hem de diktiğim domates ve biber fidelerimi sulayıp mahsul alacaktım :)
   Ama gelin görün ki herşey istediğimiz gibi olmuyor :)Bizim balkonu yıkayıp kullanıma hazır hale getirdiğimizi  düşündüğüm gün bir de ne göreyim bizim buraların güvercinlerinden genç ve güzel anne kuş bulduğu ot parçalarını temizlediğim balkonda duran mahsul almayı planladığım biberlerimin içine taşıyor. Ben alıyorum o getiriyor ben alıyorum o getiriyor en sonunda dayanamadı bıraktı ot filan getirmeyi direk yumurtayı bıraktı o yetmedi bir tane daha getirdi.Eee al bakalım alabilirsen artık nerdeeee...Benim balkon hayalim başlamadan sona erdi yani.Balkona çıkmayı bırakın perdeyi ellesem hemen kaçıyor korkudan perdeye de dokunamıyorum çocuklara aman pencereye yaklaşmayın korkup kaçmasın tembihleri.
   Benimkileri düşündüğüm yetmiyor bi de onları düşünmeye başladım.Aman aç kalmasınlar aman yağmur yağdı şimdi ıslanırlarda yavruları çıkmazsa hayret bişey sanki şimdiye kadar sen mi vardın ama yok benim sınırlarım içerisindeler ya düşünmezsem çatlarım.
   Allahım haftalar geçiyor ne çıkan var ne bişey ay oldu yine çıkan yok kendi kendime kesin bunun altındaki otları aldım o yüzden yeterli sıcaklığa ulaşamadılar çıkamayacaklar diye hayıflanmaya başladım.Bu arada anneye yardım eden baba güvercine de bayıldım arada oda yattı.Hakkı çok yani çocuklarının üstünde :)
   3'ü sabahı küçük oğlum anne balkonda bişeyler var deyince ha tamam kesin çıktılar diye nasıl seviniyorum.Geldim baktım ki doğru tahmin etmişim çıkmışlar ,görmesem yumurtayı onların getirdiğini inanmam onların güvercin yavrusu olduğuna.Eşimi arayıp müjdeyi verdim çıkmışlar çıkmışlar diyorum ne çıkmış diyor kuşlar dedim hadi gözün aydın dedi.:)Aşağıdaki ilk gün görüntüleri şimdi büyüdüler kocaman oldular kavga bile ediyorlar.;İlk günler anneleri üstlerinde yattı herhalde sıcak tutmak için.Şimdi günde bir iki kere geliyor o gelir gelmez yavrular hemen annelerinin ağızlarına ikisi birden hem de ,bir dadanıyorlar ilk başlarda anlamamıştım meğerse ağzından besliyormuş.Yediriyor uçup gidiyor.En çok ilk uçuşlarını nasıl ve ne zaman yapacaklar onları merak ediyorum.
  
  Neyse kuş faslımız bu kadar yeter gelelim konumuza.
Epey bir zamandır Ece Hanım'ın bloğunda geziniyorum.Yaptıklarına gıpta ile bakıyorum.Verdiği o güzel dekupajları kaydediyorum.Hepsi öyle güzeller ki hayran hayran bakmaktan başka çare yok zaten.O güzelim atölye,gelenler, yapılanlar hep iç çeke çeke baktığım okuduğum sayfalarla dolu Ece Hanım gibi sıcacık bir blog.
   O kadar çok bakınca cesaret edip bir ara hamuru ve Ece Hanım'ın dediği tutkalı almıştım.Ama sadece o kadar aldım ve ben Ece Hanım'ın sayfalarında kendimi kaybetmeye devam ettim.
En sonunda bu böyle olmayacak dedim  denemem lazım bu güzellikleri.
  Kuzenime hediye etmek için bir kutu yapacaktım.Hamur kabartma olsun dedim uzun zaman resimde karar verememiştim.Yine Ece Hanımın bloğunu gezerken kaydettiğim bu güzel resmi görünce tamam budur dedim.Kış Mevsimini çok sevmiyorum ama buradaki fotoğrafta  o kadar güzel görünüyor ki içim gitti resme bakınca.Soğuk bir mevsimin sıcacık bir fotoğrafı.Fotokopilerimi çektirdim kutuyu boyadım.Ve aldım elime hamuru ,tutkalı,fotokopileri ve kretuvar bıçağını başladım anladığım kadarıyla yapmaya.Gerçekten çok eğlenceli bir iş.
   Yaptım yapıştırdım vernikledim.Tamam Ece Hanımınkiler gibi değil ama ilk eserim bayağı iyi oldu.Tabii ki eylemlerim devam edecek. Hem Ece Hanım 'ın bloğunda yayınladığı o güzelim dekupajarı hem de bizim kızların açtığı dekupaj bloğundaki dekupajları ha babam kaydediyorum.
Eve fotokopi makinesi mı alsak acaba diye düşünüyorum yani kaydet kaydet onu yaparım bunu yaparım aaa bu çok güzel aman bu da çok güzelmiş arşiv aldı başını gitti.Fotokopiciyi zengin edeceğiz Ece Hanım sizin sayeniz de zira öyle güzel şeyler yapıyorsunuz ki insan bulaşmadan edemiyor.




Buradan ilk önce en büyük teşekkürü Ece Hanım'a yolluyorum bizi böyle güzelliklerle tanıştırıp açıklayıcı bilgiler vererek yüreklendirdiği için.Çok çok çok ..... teşekkürler. Daha nice güzel şeyler yapıp bizlerle paylaşmaya devam etmenizi canı gönülden diliyorum.Allah'ım sizi korusun.



Bir teşekkür de güzel bir blog açarak buldukları güzel dekupajları bizlerle paylaşan sevgili arkadaşlarıma yolluyorum.Teşekkürler hanımlar.

Bir de geçenlerde keşfettiğim ve yine bir sürü resim kaydettiğim bir site var oranında adresini verip bir teşekür de oraya yollayayım.
Epey uzun bir yazı oldu.Şimdilik bu kadar şu sünnet işini de hayırlısıyla bir atlatsam süper olacak.
Herkese keyifli günler.
SEVGİLER.

16 yorum:

fiamma dedi ki...

Harika olmuş canım ellerine sağlık,ilk deneme denmez buna:)))

ada ve deniz dedi ki...

balkona çıkamamak gerçektende çok kötü. Ama çocuklarla birlikte herkese nasip olmayacak bir deneyim yaşamışsınız.
Kutunuz ise süper:))

Nedret dedi ki...

O hoo, tamamdır. Aşmışsın bile:))) Ece Hanım pîrimiz:))) Sünnet için kolaylıklar diliyorum. Sevgiler.

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

Vaww.. Hiç de ilk denemeye benzemiyor. Ellerine sağlık. Güle güle kullan.

http://hertelden-everything.blogspot.com/

nalan dedi ki...

Eline sağlık,
güvercinlerin de duasını almışsın ne güzel...

nrhnmrl dedi ki...

Fiammacım sağol canım çok sevdim devam edeceğim inşallah:)SEvgiler

nrhnmrl dedi ki...

ada ve deniz evet haklısın iyi bir deneyim oluyor siz de saksıları doldurun pencereye gelirler vallahi :) zavallılar yuva yapacak büyüklükte ağaç bulamadıklarından balkonlardaki saksılara otlara kaldılar aslında zavallı olanlar onlar değil ya neyse sevgiler

nrhnmrl dedi ki...

Nedret ablacım sağol yok ya ne aşması dur daha ilk adımı attım gerisi Allah kerim.
Çok teşekkür ederim.
SEvgiler

nrhnmrl dedi ki...

Gülsüm ablacım çok sağol teşekkür ederim sevgiler

nrhnmrl dedi ki...

Nalan ablacım aaa evet ya dur daha almaya devam ediyorum :) demin su koydum bir paket buğdayı bitirdiler bugün ince bulgur verdim ama bakayım beğenecekler mi bilmiyorum :)
Çok sağol sevgiler

03bellinda dedi ki...

gerçekten şahane hiçte denemeye benzemiyor çok beğendim ellerinize sağlık:)

Lilacsmell dedi ki...

Canım ellerine sağlık ne kadar sıcak ve sevimli bir manzara, bayıldım doğrusu, kesinlikle devam et, sevgiler...

nrhnmrl dedi ki...

03belinda çok teşekkür ederim sağolun

nrhnmrl dedi ki...

lilaccım sağol canım ya evet devam ediyorum zaten son sürat çok sevdim ben bu işi

mor menekşe dedi ki...

ilk deneme demeyin valla süper emeğinize sağlık bu arada siz de cici anne sayılırsınız:)) bloğuma beklerim..

alanay dedi ki...

10mariette yorum yazdım demiştim ama yazmamışım:) harika olmuş çalışmanız.ellerinize sağlık...