5 Nisan 2012 Perşembe

200 İzleyici Şerefine 2 Hediye

                                                      


                                                          Merhaba
   200. izleyiciye kavuşmuşum,görünce çok sevindim :).Böyle 100 de filan hediye veriyorlar ya hevesleniyordum hep.Ama bir türlü kısmet olmamıştı hediye vermeye.
Ama 200 izleyiciye ulaşınca hediye vereceğim diye kendime söz verdim.Bir kaç gün çalıştım hatta bunun üzerine :)
   İşte bu sözümü tutmak için bugün ilk adımımı bu yazıyı yazıp yayınlayarak atmış oluyorum.
Hediye vermeyi de almayı da çok severim, okuyanların kim sevmez ki diye içinden geçirdiklerine eminim.Hediye veren çoğu arkadaş kendine göre bir yol bulup hediyesini veriyor.
   Benim hediyemi kabul edip beni sevindirmek için izleyicim olmanıza gerek yok,bloğunuzda duyurmanıza gerek yok, facede  de (facebook'a pek sıcak bakmıyordum ama bloğum için kendime bir face açtım amma ve lakin daha doğru dürüst bir şeyini tam öğrenemedim.Keşfetmem ne kadar zaman alır bilemiyorum.)takip etmenize gerek yok.
   Çünkü ben hediyelerimi kimlere yollayacağımı iki gün süren bir çalışma sonucunda öğrenmiş oluyorum.
   İki  arkadaşıma hediye göndereceğim ama ilk önce hazırlamam lazım biraz zaman alabilir.
Gelelim nasıl bu iki kişiyi seçtiğime.
   Kumanda paneline girdiğimde beni en mutlu eden şeylerden bir tanesi gördüğüm yorumlar oluyor.Onları görünce çok seviniyorum.İçim içime sığmıyor.İşte ben de bana yorumları ile en çok destek olan iki sevgili arkadaşımı belirledim.
   Nasıl yaptım?.Aldım elime kağıdı kalemi oturdum yorumların başına tek tek çetele tutum.Ve sonuçta bana en çok yorumu bırakan iki arkadaşımı belirledim.Ve hediyelerimi onlara yollamaya karar verdim.
   Kim olduklarını yazmayacaktım hediyeleri sürpriz olsun diye ama şimdi adrese ulaşmam lazım nasıl olacak neyse bu seferlik böyle olsun artık :)Kim oldukları  değil ama hediyeleri sürpriz olsun.
   En çok yorumu hiç üşenmeden her zaman yorumları ile beni destekleyen ve sevindiren Nedret Ablam yapmış.(zarifce)
   İkici olarakta  Sevgili Şenay- Doğa (şekerkokusu)yapmış.
   Eğer hediyelerimi kabul ederlerse çok sevinirim.
Nedret Ablanın zaten adresi var bir değişiklik yoksa tabii ki.
Sadece sevgili Şenay bana adresini mail atarsa çok sevinirim.
Ama dediğim gibi hediyelerimi hazırlama aşamasına geçmem gerekiyor.Tamamlar tamamlamaz yollayacağım.Elden gelse de diğer yorum yapan arkadaşlara çam sakızı çoban armağanı bir şeyler hazırlasam ama imkanlar her isteğimize el vermiyor.Gönüller bir olsun :)
    Evet şimdilik bana müsaade yorum yazan yazmayan izleyen izlemeyen herkese sevgiler.
Gününüz güzel geçsin.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

Nice 200ler olsun , izleyenlerin çoğalsın.Sevgiler.

Nedret dedi ki...

Aaaa... Nasıl şaşırdım. Kendi kendime 200. izleyicisine hediye verecek herhalde diye okudum yazını:)) Heyecan yaptım şimdi:)) Çok teşekkür ederim:))) Vallahi nazlanmayacağım. Bu aralar şımartılmaya öyle ihtiyacım var ki çok sevindim ve merakla bekliyorum:)) Sevgiler benden sana:)Nice izleyicilere kavuş inşallah.

Ada Deniz dedi ki...

nice 200'lere. Hediye göndermek için hoş bir fikir bencede...

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Tebrik ederim Nedret ablacım:)

Nurhan'cım, izleyicilerin, yorumların artarak devam etsin, seni mutlu etsin canım.
Bu arada, iyi saydın mı yav? :))

KOVA KADINIYIM BEN dedi ki...

merhaba
kozmoda.com işbirliği ile hediye cekılısı düzenliyorum
beklerim

http://drycfc.blogspot.com/2012/04/kozmoda-sponsorlugu-ile-hediye.html

nrhnmrl dedi ki...

sevgili ahestebeste çok teşekkür ederim.SEvgiler

nrhnmrl dedi ki...

Nedret ablacım teşekkür ederim.
Umarım iyisindir.
Nazlanma tabii ki aşk olsun.
SEvgiler

nrhnmrl dedi ki...

Sevgili adavedeniz çok teşekkür ederim.

nrhnmrl dedi ki...

Marifetliperim çok teşekkürler.
Saydım saydım iki üç kere baktım Nedret abla açık ara önde Şenaycımda kıl payı :)
Seninkide kıl payı sayılır:) Sevgiler

fiamma dedi ki...

Nedreti geçmemiz lazım:)BU birrrr, Her iki arkadaşında hediyelerini iyi günlerde kullansın:) Nice 200 lere:)

nalan dedi ki...

iki yüzlerin iki bin olsun Nurhancığım. Ben izlediklerimi kendi listemden ve readerden izliyordum. Bari bundan sonra kayda da geçeyim:))
Nedretciğim de Şenay hanım da hediyelerini güle seve kullanacaklardır. Ben öyle yapıyorum,Senin hediyelerin de arkadaşlarımdan gelenler de evin çeşitli yerlerinden bana gülüp sizlerin sevgilerinizi tazeliyorlar. Geçenlerde birini Ertuğrula kaptırdım Fiammanın baykuş broşunu bir kahramanına benzetip yeleğine iliştirdi.

nalan dedi ki...

bak şimdi,nasıl izleyici olacağım,bilemedim. Anlat da 300e doğru gidek

Şenay- Doğam dedi ki...

Canım benim ya .. Nasıl ince bir düşünce bu ;) eskisi kadar dolasamiyorum blogları ama gönlüm sizlerle .. Yazarım adresimi .. Cok merak ettim hediyemi ama :))