20 Nisan 2012 Cuma

Folyo İstanbul Manzarası

Merhaba
Bu aralar çok bölündüm ,bakalım nasıl toparlayacağım hem işleri hem kendimi... Ama çok güzel işler yapıyoruz kursta Fisun Hocam sağolsun.Hani nerede yaptıkların derseniz  şimdi birşey gösteremiyorum Feshane zamanı gelsin ondan sonra :)
Bu sene ahşap rölyeften folyoya pek fırsat bulamıyorum ama yine de elimi çekmedim tabii ki :)Bu da bu sene fırsat bulup yaptığım bir çalışma.
Folyo ile İstanbul'dan bir manzarayı çalıştım.Daha sonra ayna üzerine yapıştırılıp çerçevelendi.Sonuç budur.






SEVGİLER

15 yorum:

Ada Deniz dedi ki...

muhteşem:))

fiamma dedi ki...

sonuç muhteşem olmuş, pırıl pırıl tertemiz...

nrhnmrl dedi ki...

Ada denizim çok teşekkür ederim canım sağol

nrhnmrl dedi ki...

fiammam çok teşekkür ederim :)

Mis Cajitas Artesanales dedi ki...

Amazing work!!! Unbelievable!!! Congratulations!!!!!

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

şahane olmuş.nasılda emek vermiş ve özenle çalışmışsınız.ellerinize sağlık.

Nedret dedi ki...

Hârika be yaw...:)))

nrhnmrl dedi ki...

Mis Cajitas Artesanales Gracias por los comentarios agradables.:)

nrhnmrl dedi ki...

sevgili Alanay çok teşekkür ederim.
SEvgiler

nrhnmrl dedi ki...

He he süpersin Nedret abla?
Napıyon be yav?
İcat çıkarmayın başıma :)

Tılsımsanat evi dedi ki...

Günaydın yeni arkadaşım. Ziyaretin için teşekkür ederim.Bu çalışmalar bir harika eline yüreğine sağlık hemen bloguma ekledim sizi..Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

merhaba çok ince detaylı bir çalışma.size bir sorum olucak bu tablonun zemininde ayna mı var.zemini siyah olan atbloda ne kullanıyorsunuz.

nrhnmrl dedi ki...

Adsız yorum yazan arkadaş keşke isminizi de yazsaydınız.Evet ayna var altında.Siyah olan da deri var genellikle .

Adsız dedi ki...

Bir el bu kadar mı düzgün olur..Tek kelimeyle muhteşem..Ellerinize sağlık..

nrhnmrl dedi ki...

Adınızı yazmamışsınız :)
Teşekkür ederim sağolun.