14 Nisan 2012 Cumartesi

SATRANÇ

  Mertime satranç öğrettiğimde 4 ya da 4.5 yaşında filandı.Öğrendi sonra babasına sonra da kuzenlerine öğretmişti.Kendinden büyüklere yani.Bakalım şimdi meyvelerini toplamaya başladı.Ama evde öğretmek yetmiyor sadece onu yeniden harekete geçirecek biri gerekiyordu.Sağolsun o da satranç sever arkadaşları ve Metin Öğretmeni oldu.
  Geçen cumartesi Bahçeşehir Koleji'nin İstanbul genelinde düzenlemiş olduğu ve pek çok kolejin katıldığı Satranç Turnuvası yapıldı. İ.B:B. Akşemsettin İlköğretim Okulu nu temsilen  Metin Öğretmenin önderliğinde katılan çocuklarımız o pahalı kolejlere karşı çok iyi bir mücadele vererek 3. oldular.Ufak bir hatadan dolayı birinciliği kaçırdılar ama olsun.
   Benim aslan oğlumda onların arasındaydı.Maçlarını hiç yenilgi almadan tamamlamış canım benim yani namağlup olmuş.Madalya ve kupa alışlarını canlı canlı göremedim fotoğraflarla yetindim.
Önce onları hep destekleyerek içlerindeki cevheri ortaya çıkarmalarına yardımcı olan Metin öğretmene sonsuz teşekkür ediyorum.Ve ayrıca tebrik ediyorum.Sonrada başta Mert'im olmak üzere tüm çocukları tebrik ediyorum.Yusuf Eren ve Mert iki madalya aldılar.Metin Öğretmenide Mert hakkında çok güzel şeyler söyledi.İnsan gurur duyuyor tabii ki.Başarılarının devamını diliyorum.Allahım bütün çocukları korusun.Başarıları artarak devam etsin.







Güncelleme :Aslında yazımı yazdığım zaman bu fotoğrafın altında nette


okuduğum bir şiir vardı.Bir anlık düşüncesizlikle şairini araştırmadan


yayınlamışım.Kağan Bey'in yorumu ile hatamı anladım.Telafi edeyim dedim


 ama okudum ki izin alınmadan yayınlanması yasaktır diye şiirin altına not 


düşülmüş.


   Aslında dikkat ederim böyle şeylere ama bazen nasıl bir anıma denk geliyorsa


 unutuyorum yapmamam gereken bir şey biliyorum ama insanlık hali.Bundan


 sonra daha dikkatli olmaya çalışacağım.Özür dilerim.


En iyisi ben şiirin bulunduğu sayfaya link vereyim de Ünal BEŞKESE' adlı 


şairimizin o güzel şiirini orada okuyun.


Uyarınız için teşekkürler Kağan Bey.


Sevgiler

4 yorum:

okuyan dedi ki...

Gönülden kutluyorum. Başarıları daim olsun.
Sevgiler.

Nedret dedi ki...

Tebrik ederim. Ne büyük mutluluk:)) Nasıl başlarsa öyle gider.Bu motivasyon ömür boyu iyi etkileyecek onu inşallah. Allah nazardan saklasın yakışıklı Mert'i:)))

Gülden YAPAR dedi ki...

Kutlarım canım.Çok büyük bir mutluluk ve gurur değil mi? Allahım yolunu hep açık etsin yavrumun :))

Şenay- Doğam dedi ki...

Daha nıce buyuk basarılar onunla olsun :))