24 Mayıs 2010 Pazartesi

EVİNİZDE KARINCA VAR VE SİZ KURTULAMIYOR MUSUNUZ?

Resmi yanlış koyduğunu düşünmeyin buyurun okuyun.

Karıncalar karıncalar karıncalar.......
Bilmiyorum sizin de başınıza hiç geldi mi?
Benim geldi.Bir dadandılar yok gitmiyorlar da gitmiyorlar.
İlk başlarda amaaaan ne olacak karınca diyordum ama baktım ki gittikçe çoğalıyorlar. Çocuklar mutfağa giremez olunca çareler aramaya başladık.Ortalıkta hiçbir şey bırakmamaya dikkat ediyordum ama insanlık hali bazen oluyor çocuklar var mutlaka bir şeyler dökülüyordu ama onlar hiç affetmiyorlar. Ne ilginç yaratıklar diye bayağı izlediğim zamanlarda olmadı değil.Ne azimli ne organize ne iletişimi kuvvetli yaratıklar Allah neler yaratıyor.

Benim bildiğim karıncalar ne bileyim şekere gelir bala gelir yani tatlı şeylere gelir ama bizimkiler artık iyice aşmışlardı.Buna gelmez deyip ortada dımdızlak bıraktığım yarım soğanı affetmemişler sen misin ortada bunu bırakan deyip hücuuum etmişler soğana :/Olacak şey değil.

Neler denemedim limonundan tut raidine kadar tozundan tut tabletine kadar onları koydukça bunlar daha bi şevkle gelmeye başladılar.Hatta birgün yine o çarelerden birini ararken markette çalışan görevliye ,kuş için yem aldıktan sonra burada karınca yemi bulunur mu? diye soran eşime görevli ne dese beğenirsiniz abi evde karınca mı besliyorsunuz yoksa deyince eşimin içinden geçenlerle dilinden dökülenler ayıp olmasın diye aynı olmamış tabii ki.Derdini güzelce anlatıp ha yok cevabını alıp oradan uzaklaşmış.
Artık iyice çıldırmaya başlamıştım ki bir gün yine bunlarla uğraşırken Trabzon'dan halam aradı.Sen misin arayan taramalı tüfek gibi karıncalarımı anlattım.Mücadelemi anlattım.İstediğim sadece onların doğal ortamlarında yani dışarıda yaşamaları benim evimde değil makine ile çekmek zorunda kaldığım karıncalar için Allah beni affetsin, karıncalarda, doğa da
Ama halam kızım pudra döksene dedi nası yani dedim bebe pudrası al dök dedi.Denemediğim bi o kalmıştı onu da denerim dedim dedim ama hiç ihtimal vermedim.Yani adamlar bu iş için paralar döküp bi sürü ilaç üretip pazarlıyorlar 1.5 tl lik pudra mı halledecek benim sorunu mu?

Gittim Japonların bile haberinin olmadığından olsa bile öğrendiklerin de şaşkına döneceklerinden böyle bir yerin neden Japonya'da değil de Türkiye'de olduğunu düşüneceklerinden emin olduğum Özjapon pazarından 1.5 tl ye bilindik bir marka bile olmayan bir pudra aldım.Eve geldik karıncaların sürekli çıktıkları yere ve oranın önlerine serpmeye başladım.Dök Allah dök.Sonra bekleyiş başladı.VEEEEEEE
EVEEEET halletti bugün ikinci gün bitti ve ortalıkta tek bir karınca bile yok (tahtaya vuruyorum)
Süper bişey yaaa zamanında gözeneklerini kapatıyor deyip çocuklarıma pudra kullanmayı kaldırmıştı Sabiha Hanım ondan sonra hiç almamıştım.
Ama bu mucize gibi bişey hala inanamıyorum.Aslında bir kaç gün daha bekleyecektim sonuçtan iyice emin olmak için ama tutamadım kendimi belki benim durumumda olanlar vardır onlarda fazla uğraş vermeden bu durumdan kurtulsunlar istedim.

Karıncalarda çekmesin biz de çekmeyelim di mi ama.Arada gidip gidip bakıyorum var mı bişey diye ama bu sefer tamam galiba zafer benimdir :)

Sevgiler

15 yorum:

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Yeni taşındığımda bizim evimizde de vardı. Ben de bir çok yöntem deneyip başarılı olamamıştım. Pudrayı da denemiştim ama onlar başka bir yoldan yine gelmişlerdi:( En sonunda bir tarım ilacıyla sorunu çözdüm. Yıllardır yoktu ama bu sene yine görmeye başladım. Şimdi evde kedi de var bakalım bu sefer ne yapacağım. Gözlemlerini bildir bize. Umarım kurtulmuşsunuzdur.

Şenay- Doğam dedi ki...

Sen Harıkasınnnnnnnnnnnnnn.
Ben ıkı yıldır karıncalarla ugrasıyorummm.. he yolu denedım olmadııı..

Demek pudra bu ısın cozumu...
Hemen yarın baslıyorum..harekata yazarımmm :)

CherrybLossomgirL dedi ki...

şu an hakikaten şaşırdım :) teşekkürler bu yararlı bilgi için

umudunmaceraları dedi ki...

ilginç.Bende sirkeli suyla silerek kurtulmuştum.Pudra hayatta aklıma gelmezdi:)

nalan dedi ki...

ben de 2 yıldır karınca tebeşiri ile çiziyorum çizgiyi geçip giremeiyorlar.
markette var
ama seninki daha akıllıca
denemeli

nrhnmrl dedi ki...

Marifetliperi bilmiyorum ama bende işe yaradı galiba hala görünürlerde yoklar.Tam çıkış yerlerini bulup oraya boca etmek gerekiyor pudrayı, aman tarım ilacı filan kediciğe dikkat sevgiler

Şenaycım başla başla vallahi ama dediğim gibi tam çıkış yerlerini bul oraya dök sonucu bildir sağol canım sevgiler

CherrybLossomgirL ben de duyduğum da şaşırmıştım işe yaradığında daha çok şaşırdım hala da şaşkınım sevgiler

devince sirke filan bende hiç işe yaramadı umarım bi daha gelmezler
sevgiler

Nalan abla evet 10marifettede bahsettiydin ama ben o zamanlarda da bulamamıştım kalemi evet denemekte fayda var sevgiler

e-mine dedi ki...

benimde karıncalarla başım dertte.
eczaneden pahalı bir çok ürün aldım fakat hepsi geçici çözüm oldu.
paylaşımınız için teşekkür ederim.
hemen bu gün deneyeceğim.
inşallah bende kurtulurum.

Mehtap dedi ki...

benim evimde üçüncü kattaydı.Heryer ıslak zemin, fayans olduğu halde bir yaz bizim eve de dadandılar.Günlerce geldikleri noktayı bulmaya çalıştım.günler sonra da tuvaletin kapısının arkasındaki su borusunun tam da görünmeyecek yerlerinden çıkıp sıra sıra kolidora ve mutfak tarafına yöneldiklerini en sonunda keşfettim..gerçekten de dediğiniz gibi hem düzenli, azimli ve birbirleriyle organize olmalarını bende hayranlıkla ve hayretlerle izlemiştim.neyse yerlerini keşfettikten sonra bende çıktıkları deliğe oje damlattım olmadı.alçı ile kapattık,onu da deldiler çıktılar.en sonunda bende silikon damlatmıştım.ondan sonra yok olmuşlardı.Sizden de fikirler aldık yazınız sayesinde.bende kendi deneyimimi paylaşmak istedim nacizane.Okuyan arkadaşlara da fikir olur.her şey deneniyor böyle durumda. sevgilerimle.

Unknown dedi ki...

Ben daha bugün farkettim istila basmıştı.
İlk olarak tuz dökmeyi denedim .Kayboldu gibi oldular sonra tekrar gelmeye başladılar . Bende internetten araştırdım karıncaları uzaklaştırakcak dua yı söyliyorum Bismillahirrahmanirrahiym
“Allahümme ya rabbi ve cebraile ve mikaile ve israfile ve azraile ve ibrahime ve ismaile ve ishaka ve ya’kube ve münzile’l-berekati ve münzilet-Tevrati ve’z-Zeburi ve’l-İncili ve’l-Furkani ve la havle ve la kuvvete illa billahi’l aliyyi’l-aziym.La ilahe illallahü’l- Melikü’l-Hakku’l-Mübin.Muhammedün rasulullahi sadiku’l vadi’l-Emin ya rabbi ya rabbi ya hayyu ya kayyumu ya ze’l-celali ve’l-ikram.Es’elüke ya rabbe’l-Arşi’l-Aziym.En yerzükaniy rızkan halalen tayyiben birahmetike ya erhamer rahimiyn.
Yemliyha, Mernuş, Debernuş, Misliyna, Mekseliyna,
Şazenuş, Kefeştatıyyuş, Kıtmir”

Adsız dedi ki...

Yeni taşındığım evimdeki karıncalardan kurtulmak için doğal olan her yolu denedim. Yorumlarda da yazılanların hepsini ama hiç bir işe yaramadı. çamaşır suyu, sarımsak, tarçın, pudra, sirke, sabun, limon, tuz, kahve telvesi daha neler neler. Kırmızı biber sarımsak falan filan bir sürü karışım yaptım sıvı onu da sıktım her yere. evim buram buram sarımsak koktu. sadece bir gün engelledi karıncaları. sonra başka yerden çıktılar. Banyoda karıncanın ne işi olur ya. dolabıma kıyafetlerime kadar girdiler. işten eve gidesim gelmiyordu. Evden taşınmayı göze almıştım artık.

Son çare olarak kimyager bi arkadaşın yaptığı karışımı aldım. Allah'ım şükürler olsun. Nihayet kurtuldum. evimde her yerde vıcık vıcık karınca geziyordu. Doğal diye kendi yaptığım karışımlar da öldürüyordu. Bir de ölüsünü temizlemek midemi bulandırıyordu artık :(( iş yerindeki arkadaşıma da aldım o karışımdan. Tanıdığım, aynı sıkıntıyı yaşayan herkese söylüyorum tavsiye ediyorum. Çok aileyi kurtardım bu karıncalardan :) Bu karışım karıncanın gelmesini engelliyor ve uzun süre de etkili. Sıvı, kokusuz renksiz, leke de yapmıyor. İstanbul Fatihten bir kutusu 10-15 TL idi benim aldığımda. İki kutu aldım bir kutusu kaldı onu da 3-4 ay sonra sıkacağım evin her yanına. İsteyen olursa bana bu mail adresinden ulaşabilirsiniz aslangocum@hotmail.com Elimden gelen yardımı yaparım. Yeter ki kurtulalım evimizdeki istenmeyen canlılardan.

burcu dedi ki...

Pudranin, solunum yollarina kacarak karincalari oldurdugu soyleniyor.

Renkli Medya dedi ki...

ben karınca tebeşiri ararken https://www.modernciftlik.com/urun/filit-karinca-hamam-bocegi-tebesiri/08f045e7-a0ed-45d5-afb7-b6afc1f6a37c adresini buldum tavsiye ederim

Unknown dedi ki...

Yalnız bu bereket duası karınca duası da denebilir yağmur yağması için okunur genellikle ama yinede allah razı olsun

Unknown dedi ki...

Ablacım teşekkür ederim inşallah ise yarar şimdi işten geldim masanın üstüne bir baktım masa beyaz birde sanki böyle çay kurusu dokulmus masaya ve bende aynen iki güne gider nede olsa karınca dedim ama annemle denemedigim şey kalmadı insallh bu işe yarar teşekkürler

Unknown dedi ki...

Mutfagımızı karıncalar istila etti okadar çoklarki nasıl kurtula bilirim en etkili yöntem nedir lütfen deneyen arkadaşlar yardımcı olun şimdiden teşekkürler