11 Kasım 2008 Salı

DÜŞ HEKİMİ





Bir ileti ile keşfettiğim harika bir site.Gerçekte diş hekimi olan bu düş hekiminin harika dünyasını ziyarete buyurun lütfen.Hazırlamış olduğu powerpoint sunumlar şiirler hepsi harika.Yalçın ERGİR'in ellerine ve yüreğine sağlık.

Bu güzel siteden sizler için seçtiklerim.İsterseniz kaydedip sevdiklerinizlede paylaşabilirsiniz.

Niyazinin yolculuğu

Yandım ayşe(bir yastıkta kocayın)

Sonsuz düğüm

Düş hekimi yasaları

ve daha o kadar çok güzellik var ki diğerlerinide siz keşfedin ne dersiniz.
Ama son noktayı son anda keşfettiğim bir sunumla koyayım.
Ah nerde keşke gerçek olsa diye de iç geçiriyorum.

Sevgili insanoğlu

DÜŞ HEKİMİ YALÇIN ERGİN

2 yorum:

blogcubur dedi ki...

aslında blogunuzu tesadüfen buldum ama hanımların ilgisini çekecek bir blog olduğu kesin faydalı bir blog ben de blog dünyasına yeni adım ettım henüz acemiyim blogunuzu blog listeme ekleyeceğim paylaştıkça çoğalmak için lütfen siz de benim adresimi eklyein

Adsız dedi ki...

Bu saatte huzur verdi sağolasın.