27 Aralık 2010 Pazartesi

Askeri Müze'de ki Hediyelik Eşya Fuarı ve İki Yetenekli Ve Güzel Hanım

Merhaba
   Eşimin deyimiyle Ceylan Gözlümüz bozuldu.Ceylan Gözlü bizim arabamız oluyor.Artık daha fazla dayanamadı ve motoru iflas etti.Şimdi tamirde bir hafta yok.Hediye hazırlamak için almam gereken  bazı eksiklerim vardı.Hadi otobüsle gidelim dedik.Çoook uzun süren bir Eminönü yolcuğundan sonra Eminönü'ne vardık.Almam gerekenleri aldık Öyle dolaşırken yengem aradı.Biz hediyelik eşya fuarındayız burada folyolar var bunları mutlaka gel gör dedi.Yengemi dinlemez miyim.Çocuklarla beraber böyle yerlerde yürümeside zor oluyor bir şey bakması da zor oluyor velhasılı herşey zor oluyor.İstekler bitmiyor,mızıldanmalar bitmiyor.Ama bu zorluklara karşın tekrar Taksim otobüsüne atlayıp Askeri Müzeye geldik.Elimizde poşetler ,kabanlar içeride piştik.Dışarısıda çok soğuk değildi zaten.
   Neyse dolaştık çok güzel şeyler var.Trabzon'nun Kazaziye sanatı ile yaptıklarını sergileyen bir bayan vardı çok güzel şeyler yapmıştı.Ellerine sağlık.Herşey çok güzeldi işleme keseler takılar yiyecekler yok yoktu yani .
   Ama esas ilgi alanım olan folyoyu aradım buldum.Sizi görmeye geldim dedim.Buyurun hoşgeldiniz dedi Hülya Hanım sıcak gülümsemesiyle.Anne,baba desteğe gelmiş eşi destek veriyor ee daha ne olsun.İyi ki böyle eşler var :)Bazı eserlerine genel sergilerden aşinalığım vardı zaten.Çok güzel şeyler hazırlamış.Ellerine, kollarına,yüreğine sağlık diyorum.O da İsmek kursunda imiş.Benden bir sene fazla.
   Aşağıda fotoğraflayabildiklerimden bazı eserleri var.Yolunuz düşerse mutlaka uğrayın.Düşmesede düşürmeye çalışın.Yeni yılda hediye edecek güzel şeylerle dolu en önemliside el emeği göz nuru hepsi.Hülya Hanım'a bol müşteriler diliyorum.Hülya Hanım'ın standı üst katta.

Üst katı bitirince çocuklar mırın kırın etmeye devam edince hadi gidelim o zaman dedim.Eşim geldik madem alt katıda gezelim dedi.İyi ki de demiş.Yoksa ne Selda Hanımla tanışabilecektim ne de canlı canlı yaptıklarını görecektim.
Hülya Hanım folyoya Selda Hanımda gönlünü polimer kile kaptıranlardan.Gezerken insanı kendisine doğru çekiveriyor o rengarenk ve güzelliklerle dolu stant.
   Selda Hanım polimer kille ilgili hiçbir kursa gitmemiş.Tamamen kendi uğraşlarıyla ilerletmiş.İnternetten bakıp bulmadığı site kalmamış.İlk başta yaktıklarım çok oldu dedi.Ama azmin elinden ne kurtulur hiç bir şey hele o azim bir kadında varsa ve hele de o kadının yanında ona destek veren eşi varsa hiç birşey kurtulmaz.Sponsorum dediği eşi ile birlikte Selda Hanım yaptıklarını satıyordu.Böyle eşlerden Allah razı olsun.Benim eşimden onlardan biri .Allah ne muratları varsa versin.
   İşte aşağıda Selda Hanım'ın polimer kil eserleri.Ama mutlaka gidin görün ben maalesef bir şey alıp destek veremedim(ilk oraya gitseydim iyi olacaktı neyse bir daha ki sefere) ikisine de buradan böyle destek vereyim en azından.
Ellerinize ve yüreğinize sağlık Selda Hanım.Bol müşteriler dilerim.
Selda Hanım'ın sitesine link vereyim.

Çook yorucu ve yine uzuun süren bir otobüs yolculuğundan sonra evimize döndük Allah'a şükür.Ayakta iki saat yolculuk çok zor oldu Ufaklık koltuk sevdasına düştü.''Oğlum herkes kendinden geçmiş oturuyor kimse sana yer vermez'' dedim dedim ama çenesinden kurtuluş yok :)Sonlara doğru otobüs boşalınca oturtabildim onu hemen kendinden geçip uykuya daldı sabahta zor uyandılar :)Ama çok güzel şeyler gördüm ve güzel iki insan tanıdım daha ne olsun.

Hediyelik Eşya Fuarı Taksim'deki Harbiye  Askeri Müze'de 31'i son gün.Akşam sekize kadar açık yanlış hatırlamıyorsam.Yolunuzu oraya düşürün lütfen.