15 Eylül 2011 Perşembe

İçime Fil Bir Oturuyor Bir Kalkıyor


GRUP GÜNDOĞARKEN HAYALLERİMİ BIRAK UMUTLAR... ozraltn
                                      Merhaba
   Keyfim bir iyi bir kötü tam oh iyi derken başka bir şey çıkıyor bozuluyor.Hayırlısı böyleymiş deyip geçiştirmeye çalışıyorum.
   Okulda öğretmen kuraları çekildi ben özellikle erkek öğretmen istedim baktım ki bayan çıkmış hemen girişimlere başlayıp resmen kuyruk olduk müdür yardımcımızın peşinde, nihayetinde bir erkek öğretmene, iyi bir erkek öğretmene yazıldık.Yaşar Öğretmenimiz hayatımıza hoş geldiniz.:)İlk ders sınıfta oturdum sonrakilerde dışarıda durmamı kabul etti küçük beyimiz.
   Öğretmenimiz sağolsun çok iyi bayağıda bir deneyimli .Onlarla hopluyor zıplıyor bayağı hareketli.İlk günler oyunlar ,resim yapmalar,boyamalar iyiydi.Bugün ufak ufak çizgi çalışmalarına başladılar onunla beraber bizimkinin karın ağrıları başladı  ondan değil diyor ama ben tanımamı oğlumu :)
   Biraz hava aldık bir iki tur koşturdum büyünce kral olacağım deyip duruyor neyin kralı olacak bilmem ama atletizmin kralı olabilir bence paso koşuyor.Sonra bir velinin verdiği iki kayısıyıda ağzına attıktan sonra gerisin geri sınıfa:) Ama iyi yine de ben babaannemi tam bir ay boyunca sınıfta oturtmuştum.Canım benim Allah selamet versin.Alışasıya kadar böyle ,yapacak bir şey yok herşeyin bir vakti var onunki de gelecek elbette.
   İsmek'in kurs kayıtları başladı ilk günden bütün sene neler neler yapacağımın hayali ile gidip kaydımı yaptırdım, yaptırdım ne oldu.Dün telefonla aradılar neymiş efendim bu sene bir kural gelmiş üç sene aynı branşa gidenin kaydı alınmıyormuş.Benim dört bitti beşe başlayacakken çıkmış bu kural.Nasıl yani ya dedim maalesef dediler.Başımdan kaynar sular döküldü geldim Rabia Hocamı aradım nasılsınız dedim eh işte dedi sen iyi değilsin di mi? dedi evet dedim sorma kaç gündür böyleyiz dedi bana haber geç ulaşınca tabii ki :(
   Ne hayallerim vardı dedi hocam bizim de öyleydi.Yenilere yer açılacakmış sanki yeni kimse gelmiyormuş gibi.Tam en güzel şeylerin yapılacağı zaman olur mu ya dedim. Tabii ki folyo yapmaktan geri durmayacağım ama kurs başka oluyor evde tek başına çalışmak var bir de hep beraber çalışmak var  koşturmak var yetiştirmek var arkadaşta görüp sıraya koymak var desen bulmak var sohbet etmek var sohbet ederken iş çıkarmak var yardımlaşmak var fikir almak fikir vermek var beğenmek var beğenilmek var, var da var saysam sayfalar alır.
   Hocam her zaman yardımcı olmaya hazırım dedi biliyorum hocam dedim görüşmek dileği ile kapattık telefonu.
   Üzgünüm gerçekten , bu kuralı tasvip etmiyorum bizi çok üzdü.Şimdi koskoca kış nasıl geçecek.
Bunda da vardır bir hikmet deyip o hikmeti beklemeye alıyorum kendimi.

   Kendimi nadasa bırakmıştım uzun zamandır ne desen boş şu anda tek gerçek olan folyo kursuna gidemeyeceğim gerisi kafada kurmadan ibaret bekleyip göreceğiz neler olacağını.
   Güzel şeyler olsun istiyorum.
   İlk güzel şeyde dün akşam oldu  takımım Trabzonspor İnter'i yendi çok sevindim ya güzel haberlere ihtiyacım var.Güzel haberler gelsin.
    Her şey gönlünüzce olsun.
    Sevgiler.

6 yorum:

Nedret dedi ki...

Aaaa... Niye üzülüyorsun ki? Seni kursa almadıklarına göre, senin işin tamam. Olmuşsun, pişmişsin demek ki:))Sen ders vermeye başla çevrendekilere. Vardır nasıl olsa senden görüp heveslenenler.
He heeee... Trabzon yendi, kocam beşköşe:)))

alanay dedi ki...

öncelikle kursla ilgili gelişmelere çok üzüldüm ama ne olur sıkmayın canınızı.eğer kurs yoksa burası var yani tüm blogcu arkadaşlar.birbirimize yaptığımız yorumlar ne kadar motive ediyor bizleri değil mi?ayrıca yaptığımız paylaşımlarla ne çok şey öğreniyoruz.
mert e gelince öğretmeniyle ilgili gelişme isteğiniz doğrultusunda olmasına sevindim.ve verdiği tepkiler çok doğal ve emin olun geçecek.nasıl davrandığınız çok önemli bu aşamada.benim çocuklarımın okula başladıkları gün ben yanlarında bile olamadım.bu çok doğal bir şey gibi gidip geldiler zalim müdürlerden izin alamamıştım ahh.hatırlayınca içim sızlıyor.

nrhnmrl dedi ki...

Nedret ablacım sağol yok ya daha olup pişmedim ama kursun tadı başkaydı:(
Eşinize selamlar ben de beş köşeyim valla :)

nrhnmrl dedi ki...

Alanaycım güzel yorumuna çok teşekkür ederim ,tabbi ki canım buranın yeri başka zaten iyi ki burası var iyi ki sizler varsınız iyi ki böyle güzel işlerle uğraşıyoruz.
Çocukların için ve müdürünün hissettirdikleri için üzüldüm gerçekten ama durmuşlar ne güzel ben başındayım yine de bugün karın ağrısı ile eve geri döndük.:(
Sevgiler

fiamma dedi ki...

Nurhancığım, kurs için üzülme bence tepki verin ama yani grup olarak dilekçe falan verin, öyle olunca belki tekrar değerlendirirler size özel bir sınıf açarlar.
Oğluş alışacaktır, dün bir bugün iki yine de büyük gelişme.Krasan sen zoranmadan yaparsın yapmalısın bu çizgileri diye yüreklendir biraz.Bir zaman sonra sen onu okuldan almaya gitsen gelme bile der, hangimiz geçmedik bu yollardan.

ada ve deniz dedi ki...

Oğluşla kolaylıklar sana. Derslerin zorluğu biraz sıkacaktır canını ama arkadaşlarına alışınca daha bir istekli gidecektir eminim:))