10 Şubat 2012 Cuma

Sevgi Perdesine Yolladığım Parça

Merhaba
   Bilenler biliyor blog arkadaşlarımızdan mahmurprenses bir proje başlattı hatta başlatalı da epey oldu hatta ve hatta bu ayın sonunda bitiyor bile ama ben  bir türlü bloğumda duyuramadım bu güzel projeyi.Projenin adı  SEVGİ PERDESİ. 
   Ben de yaptığım bir parça ile katılmak istedim yaptım yolladım ama parçamın fotoğrafını bazı nedenlerden dolayı çekememiştim.Nihayet yolladığım parça eline ulaşmışda fotoğraflayıp bloğunda paylaşmış.Ben de mahmurprensesten aşırdım :)Bu sayede yaptığım parçanın fotoğrafını ele geçirebildim de yayımlayabildim .
   Katılmak isteyenler olursa sanırım biraz daha zaman var.
   Bizler bir araya gelemesekte kalpten yaptığımız el emeklerimiz bir araya gelip toplansınlar onlar bir arada olsunlar isterseniz sizleri de bekleriz.

Sevgiler

9 yorum:

fiamma dedi ki...

Nurhancığım harika olmuş, bayıldım ellerine yüreğine sağlık.Balonlara yüklediğin anlam da çok güzel.

nrhnmrl dedi ki...

Teşekkür ederim Fiammacım.
Hepimizin ellerine yüreğine sağlık

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

prensesimin bloğundada yazdım hem çok güzel hemde anlamlı olmuş.ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

Yaaaaa ben çok beğendim. Tamda konsepte uygun düşünülmüş. Fikrine ve ellerine sağlık.

mahmur prenses dedi ki...

güzel kalbin güzel dileklerin için çok tesekkür ederim. Blogunda duyurmana çok sevindim inşallah daha da katılım olur. Bu arada fotoğrafı kendi fotoğrafın gibi kullanabilirsin :) öpüyorum sevgilerimle :)

nrhnmrl dedi ki...

alanaycım çok teşekkür ederim sağolasın.

nrhnmrl dedi ki...

Dilekcim çok teşekkür ederim beğenmene sevindim sağol

nrhnmrl dedi ki...

mahmur prensesim ben teşekkür ederim.
İzin için de teşekkürler:)Umarım daha çok katılım olur.
Sevgiler

semmma dedi ki...

sahiden çok güzel görünüyor, ellerinize sağlık:)