6 Ocak 2014 Pazartesi

RÖLYEF VE YAĞLI BOYA RESİM SERGİSİ


Merhaba 
Cumartesi günü kurs arkadaşım Nurdan Çobanoğlu ''Bir Yudum Kahve Tadında Sanat'' adlı ilk kişisel sergisini açtı.Kendisini tebrik ediyorum ve başarılarının artarak devam etmesini diliyorum.Bütün yaptıkları çok güzeldi ,rölyeflerini biliyorum zaten, ama  yağlı boya resimlerini görmemiştim.Hepsi çok güzeldi ellerine sağlık diyorum.Sizlerde bu güzel sergiyi görmek isterseniz 10 Ocak son gün Bayrampaşa Baygem Kültür Salonu'nda.Aşağıya davetiye resmini de ekledim.



RÖLYEFLERİ



















                                                      YAĞLI BOYA RESİMLERİ





















 SEVgiler

2 yorum:

funda dedi ki...

canım arkadaşım , arkadaşında tıpkı senin gibi 10 parmağında 10 marifetmiş maşallah . sergiyi kaçırdığıma üzüldüm. Sevgilerimle...

nrhnmrl dedi ki...

Canım benim ,benim bütün arkadaşlarım öyle senin gibi :)
Sevgilerimle