20 Ağustos 2008 Çarşamba

FOLYOCUKLARLA DAMACANALIK YAPTIM




Damacanalığı Eminönünden aldım.Bir güzel boyayıp eskitme yaptık.Daha önceden folyodan deniz canlıları hazırladım.Balıklar,deniz kızı,ahtapot,denizatı,deniz yıldızı gibi... Daha sonra deniz kenarından topladığımız ve Eminönü'nden alınmış olan çeşitli midye kabuklarını damacanalığın alt kısmına silikon tabancasıyla yapıştırdık. Daha sonra üst taraflarada hazırladığım deniz canlılarını yapıştırıcıyla yapıştırdım.Boyutlu boncuk boya ile balıkların ağzından çıkan baloncukları ve denizin dibinden çıkan kabarcıkları yaptık.En son olarakta yat verniği ile bir güzel vernikledim.Artık damacanamızı hazırlamış olduğumuz denize daldırabiliriz. :) Pardon damacanalığın içine koyabiliriz. Deniz canlılarının hazırlanışı geminin hazırlanışına benziyor.

Hiç yorum yok: