27 Mayıs 2009 Çarşamba

SUDAKİ AYAK İZLERİMİZİN AZALMASI DİLEĞİ İLE


Hiç farkında olmadan yüzü devirmişim sonradan gördüm bir önceki yazımın 100. yazım olduğunu ,neyse dalyayı sevgili arkadaşlarımın harika eserleriyle yapmışım farkında olmadan iyi de oldu :)

"SUDAKİ AYAK İZİM "reklamlarda görünce bir bakayım dedim içeriğini tahmin etmiştim .Doğal Hayatı Koruma Vakfı ve Unilever'in suyun doğru kullanımına yönelik farkındalık yaratmak üzere başlattıkları bir projeymiş.Elimden geldiğince böyle şeylere dikkat etmeye ve evdekilerede dikkat ettirmeye gayret ediyorum.Çocuklarıma anlatıyorum şimdiden beyinlerine işleyim anlasınlar gerçekte nelerin değerli olduğunu.Ağaç yaşken eğilirmiş.

Sizlerde sudaki ayak izinizi öğrenip bu izi nasıl daha aza indirgerimin ipuçlarını öğrenebilirsiniz.Ayrıca çeşitli ülkelerin ve çeşitli ürünlerinde sudaki ayak izlerini öğrenebilirsiniz.

"Dünyanın ortalama su ayak izi 1,24 milyon litre iken ,Türkiye 1.61 milyon litrelik ayak izi ile dünya ortalamasının üstündeymiş "Acı ama bu da bizim gerçeğimiz :(

Hiç yorum yok: