23 Temmuz 2009 Perşembe

İKİ MOBİLYAMI YENİLEDİM

Bu televizyonluğumun eski hali aynalıda aynısıydı.



Bu da televizyonluğumun yeni hali

Bu fotolarda aynalı mobilyama ait onun eski halinide televizyonluğuma bakarak hayal edebilirsiniz.


Mobilyalarımı dokuz senedir kullanıyorum.Ama bu dokuz sene de zavallılar mahvoldular.Özelliklede çocuklar anasını ağlattı :) yapıştırmaymış hepsi söküldü.Öylede çirkin görünüyordu.Ne yapsam ne yapsam diye çok düşündüm.Boyamayı düşündüm folyo ile kaplamayı düşündüm hatta aynalıya tavuskuşu yapacaktım ama eşim salon zaten küçük tavuskuşu bizim salona ağır gelir olacak yayla gibi ki kaldırsın deyince o fikrimden vazgeçtim.

En sonunda dedim ki deri ile kaplayayım.10marifette deri ile kaplanmış pek çok şey gördüm hepside çok güzel duruyordu.Bana ilham oldular ve ben deri ile kaplamaya karar verdim.Eşime söyledim.Nasıl olur güzel dururmu yapabilirmiyiz bilmem neler sıraladı durdu.Ama o sadece sıralamayla kaldı.Dericiye gittik ilk önce çoook koyu kahverengi gören siyah diyor ama yakından bakınca kahverengi olduğu anlaşılıyor.Neyse farketmez.Aldık deriyi yanınada bally :).

Akşam çocukları uyutup işe koyuluyorduk.Bir hafta kadar sürdü.Önce kopmamış tüm yerleri temizledim.Altından çok güzel bir mdf çıktı.İstikbale buradan teşekkürler!!!!!
Neyse eşimle başladık deriyi kesmeye kestik baliylede yapıştırdık.Yaptıkça sonlara doğru bayağı bir ustalaştık.Baktık bu tek renkle olacak gibi değil sonraki günlerde gidip açık renginden aldık.Açık renkliyide yapıştırınca bizim mobilyalar bir güzel görünmeye başladı bize.Sonra baktık ki sadece bize görünmüyormuş.Eve gelen herkes bayıldı çok hoşlarına gitti.Eşim bitirdikten sonra vay be süper oldu iyikide yapmışsız deyince tamam dedim.

Şimdi sırada masa ve sandalyeler var ama bu sıcaklarda olacak iş değil biraz hava normale dönsün ondan sonra onlarada sıra gelecek.


Neyse sıra buraya eklemeye geldi bir de ne göreyim mobilyamın eskiye ait elle tutulur bir fotoğrafı yok hep arka planda kalmış yapmaya başlamadan önce çektim sanıyordum ama çekmemişim.Bende yayınlanmaya değer olarak oğlumla Aysun teyzesinin fotoğrafını buldum.En azından ilk hali hakkında fikir verir diye düşündüm.


Evet işte böyle demokrasilerde çare tükenmez.Eskirse bizde yenileriz ne yapalım.Şimdi bizim için çoook daha değerliler:)))
SEVGİLER

19 yorum:

Gülen Tezer dedi ki...

Yeni ürün de siz de çok güzelsiniz. Çok beğendim. Ellerinize sağlık. Ben cesaret edemezdim :)
Deri yapıştırıcılarına allerjiniz olmaması da büyük şans.
Bana bıraktığınız güzel yorum için çok teşekkür ediyorum. Kız kardeşinize de geçmiş olsun; umarım şimdi iyidir ve sorması ayıp olmazsa neyi vardı acaba?
İkinizi de o güzel yabaklardan öperim

Ada Deniz dedi ki...

ne güzel yenilemişsin mobulyalarını. ellerine sağlık. Ben olamadım daha o kadar. cesaret edemem mobilyalara dokunmaya.

Nedret dedi ki...

Vallâhi süper olmuş.Hayrân oldum inan.Âdeta yeni alınmış.O derece yâni.Tebrikler.

Unknown dedi ki...

Valla süper bir değişim olmuş, Ellerinize sağlık canım..

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Nasıl uğraştınız böyle aman Allahım... Çok da muntazam görünüyor. Ellerinize sağlık, senin ve eşinin.

nrhnmrl dedi ki...

gülen habnım bende sizin güzel yorumunuz için teşekkür ederim ama o ben değilim oğlum ve teyzesi evet bencede benim için bir şans alerjimin olmaması kokusunada bayılırım hatta çok hoşuma gidiyor.:)

ada ve deniz teşekkürler benim ki artık cahil cesaretimi diyim nediyim bilmiyorum ama iyi kide etmişim :)

nedret ablacım çok sağol :)

gülhan çok teşekkür ederim

marifetli peri valla çocukları uyutur uyutmaz hemen işe koyuluyorduk zevkliydi ama teşekkür ederim :)

dshandmade dedi ki...

bravo, şahane olmuş. %100 değişim. ellerine sağlık.

Duru Günaçan dedi ki...

gülegüle kullanın.
gerçekten çok zor bir işi başarıyla sonuçlandırmışsınız.
mobilyacı yapsa ancak bu kadar olur.

Yelda dedi ki...

Bravo valla süper olmuş
Eşinin ve senin emeklerine,
Ellerinize sağlık canım
Teyzeyle oğluşta çok güzeller
Sevgiler

Unknown dedi ki...

süper olmuş yeniden farksız olmuş elleriniz dert görmesin

nalan dedi ki...

Nurhancigim ;ne kadar guzel olduguna ben de katiliyorum ellerinize saglik.Beraber boyle isler yapmanin ne kadar zevkli oldugunu da cok iyi bilirim.Gulegule kullanin

Adsız dedi ki...

Muhteşem olmuş,ellerinize sağlık

nrhnmrl dedi ki...

nalan abla çok teşekkür ederim evet çok zevkli :) amerikalardan mesaj yazan ellerin dert görmesin sevgiler:)
sevgili adsız keşke adınızıda lutfetseydiniz teşekkür ederim sağolun

Unknown dedi ki...

merhaba,çalışmanızı çok beğendim..benim de mutfağımda çok eski ama çok işime yaradığı için vazgeçemediğim bir meşe dolabım var..bu dolap bir t.v. sehpası büyüklüğünde 2 kapaklı 1 çekmeceli bir dolap..ne yapsam diye düşünüyordum..sizden kopya çekebilirmiyim..birde sormak istiyorum..dolabın iç kapakları da kaplandımı..sadece bally yeterli mi zımba da gerekirmi..birde o dolabın oyuk yerlerini kaplarken deri buruşmuyormu..teşekkürler şimdiden..saygılarımla..

nrhnmrl dedi ki...

gülsen hanım beğeninize ve güzel yorumunuza teşekkür ederim.:)Kopya çekmek mi hayıır esinlenmek :) eminim sizin ki daha da güzel olur.Dolabın iç kapaklarını kaplamadık ona gerek duymadık.orasıda açık bir renk olduğu için sırıtmıyorduda hem kapalı zaten İçlere isterseniz rengine uygun yapışkanlı kağıt yapabilirsiniz.:)) deri buruşmadı.İlk önce kapakların ve çekmecelerin dış kısmının ölçüsünü deriye çizdik ve oyuklarıda hesap ederek biraz fazla kestik deriyi yapıştırdıktan sonrada fazlalıkları büyük bir makas yardımıyla kestik.Bally çok güçlü bir yapıştırıcı bizde yeterli oldu çok iyi bastırmak gerekiyor birde ballyi sürünce biraz bekelmenizi tavsiye ederim biraz kuruyunca daha iyi yapışıyor çünkü ama çok değil.Ama siz duruma göre bakıp gerek duyarsanız zımbada yapabilirsiniz.Umarım yardımcı olabilmişimdir şimdiden güle güle kullanın diyim sevgiler tekrar beklerim.:)

Adsız dedi ki...

Ben bişi sorabilirmiyim ben de yapıcam ama cesaret edemiyorum mobilyayı söktünüzmü yoksa aynenemi uyguladınız

köşeleri falan zor olmadı mı?

nrhnmrl dedi ki...

mobilyayı şöyle söktük kapakları cıkarttık sadece cekmeceler çıkmadığı icin sökemedik onları direk orada yapıştırdık köşeler şöyle zor oldu oval olması bizi zorladı köşeli olsaydı daha rahat yapardık ama çekiştirerekte olsa yaptık.
bana sorarsanız korkmayın helede yanınızda biri de varsa sabırlı cinsinden hiç korkmayın kolay gelsin

Unknown dedi ki...

süper güzel olmuşlar bence..bayıldım.

Gülden YAPAR dedi ki...

canım söyleyecek kelime bulamıyorum,o kadar güzel olmuş ki.senin de eşinin de ellerine sağlık.eskiyi yenilemenin verdiği keyif,yeni alınandan çok daha fazla bence.güle güle kullanın:)