6 Haziran 2011 Pazartesi

FESHANE SERGİSİNDEN KARELER

Merhaba 
   Pazar günü Feshane'deki genel sergiyi gezdik.Ailecek evden çıktık Ayten ablayı da aldık doğru Feshane'ye. İçeri girmeden önce dışarıda açılmış olanlara baktık.Baştan ilk iki foto Derya Şahin'in yerinden.Bu yeni bir hobiymiş.Kağıtlarla yapılıyor ve çok hoş duruyordu.İki tanesini fotoğraflayabildim.Zira ben evden çıktıktan sonra fotoğraf makinesini bir açtım ki içindekileri boşaltmamışım geri dönme imkanımda yok İçindekilerden birazını eledim.Biraz daha yer açtım ama bana yetmedi tabii ki çok üzüldüm.Fotoğraf çekerken seçim yapmak zorunda kaldım seçimlerimin çoğunu da folyolardan yana kullandım tabii ki diğerleri ben de kaldı.O yetmezmiş gibi şimdi fotoğrafları boşaltırken bir de ne göreyim tarihi düzeltmemişim.Neyse artık yapacak bir şey yok bu saatten sonra hayıflanmanın bi faydası da yok bi dahakine tedbirli olunacak diye beyne not düşüldü.
   Rahat rahat gezdik sergiyi en rahat gezdiğim sergi oldu. Ogün, neredeyse bir buçuk yıllık aradan sonra babasıyla ben gelmeden bir yere gitmeyi kabul etti.Gidip lunaparkta eğlenmişler dolaşmışlar bir şeyler yemişler.Babası da bu duruma çok sevinmiş tabii ki bayağı bi zoruna gidiyordu dün onunla geldiği için pek sevinçliydi.
   En son çıkarken çocuklar ,eşim,Ayten abla,Rabia Hocam kızı bayağı bir sohbet ettik bayağı bir güldük ettik ve sonra döndük.Akşama doğru Başakşehir'deki Hasırlı 'da bir yemek yedik ki hayatımda yediğim en kötü yapılmış yemekti bu yüzden verdiğimiz paraya da acıdım doğrusu.Patlıcanın ne kadar lezzetli bir sebze olduğunu bilmesem patlıcandan nefret ederdim ama Allahtan ki biliyorum.Bir daha mı asla. 
   Bu arada Bakırköy'ki Mado Dondurmasının hemen karşısında bir dondurmacı var adını bilmiyorum ama bir dahakine adına dikkatlice bakıcam.Hayatımda yediğim en güzel dondurma.Bütün dondurmaların içinde gerçek meyve parçaları var hem de öyle eser miktarda filan değil yani.Kocaman kocaman dolu dolu benim favorim kestaneli müthiş bir şey.Yolunuz düşerse bir bakın tadına bayılacaksınız.Belki daha güzel yerler vardır ama benim şimdiye kadar yediğim en güzel dondurma oranınki
   Şimdi sizi sergi fotoğraflarıyla başbaşa bırakıyorum.
















Halkalıdan bir arkadaşın folyo ile yaptığı desenlerle süslediği masa ve sandalyeler.









Folyolu runner


















 Kitre bebek çalışması rahmetli Kemal Sunal
 Dinlemeye doyamadığım Sunay Akın
Pek çok ünlü vardı ama malum nedenle ikisini çekebildim.




Sağlıcakla Kalın
SEVGİLER

7 yorum:

fiamma dedi ki...

Her biri harika çalışmalar. Off yaaa ne kadar zamansız bu sergiler. Perşembe günü çok zor da olsa bir zaman yaratıp gitme imkanı yaratmayı düşünüyorum yoksa bu yıl da kaçacak. Nurhancığım o ilk resimdeki çalışma da pek belirgin değil ama 100 kat vernikle resim boyutlandırılıyor mu onda, benim yan komşum öyle harika resimler yapıyor ki 9 adet fotokopi çekiyor sonra papercut gibi keserek katlar arasına 100 kat vernik dökerek boyutlandırıyor.

fiamma dedi ki...

Yanlışlıkla göndere bastım gitti:( Paylaşımın için çok teşekkürler gidemesem de en azından senin paylaştıkların sayesinde görmüş kadar olacağım belki de gezerken çok şeye dikkat etmeyi atlayabiliyoruz. sağol canım.

nrhnmrl dedi ki...

Fiammacım çok teşekkür ederim canım sağol.Umarım gidip görebilirsin.
Senin komşunun yaptıklarını çok merak ettim hayalimde canlandırdımda gerçekten muhteşem duruyor olmalılar izin verirse fotoğrafla bizi de o müthiş işlerden mahrum etme.
Bunradakilere gelince oradaki bayana sorduğumda o manzaraların hazır olduğunu artık ne kadarı hazır bilmiyorum üç boyutlu hani eskiden kartpostallar vardı açınca öne doğru çıkarlardı onlar gibi onların üzerinden de boyut kazandırmışlar.İşte çiçekleri yapıp yapıştırmışlar bu tür hoşluklar katmış 100 kat vernikli değil hiç vernik yok üzerlerinde.
Umarım yardımcı olmuşumdur.:)

Noblesse dedi ki...

her biri sanat eseri, olağanüstü..

Nedret dedi ki...

Off yaa... Ne mutlu size, hepsi muhteşem işler. Bize de gösterdiğin için teşekkürler:))

nrhnmrl dedi ki...

Noblesscim teşekküeler canım sağol

nrhnmrl dedi ki...

Nedret Ablacım teşekkürler.Ne demek zevkle ve her zaman :)