29 Haziran 2011 Çarşamba

SİNANGİL UNLARI YETKİLİLERİNE TEŞEKKÜRLERİMLE VE RUŞEYM

Merhaba
   Bugünkü yazım bir teşekkür yazısı olacak.Ne zamandır yaptığım keklerle ve her zaman yaptığım muhallebimle bazı sorunlarım vardı.Bu sorunumu Sinangil yetkililerine e-posta aracılığı ile iletmiştim.Sağolsunlar hemen cevap verip ilgilendiler.
   Bugün bir poşet dolusu hediye getirdiler.Getiren adını yanlış anımsamıyorsam Ali Beydi.Yanlışsa kusura bakmasın isimler konusunda iyi olmaya çalışıyorum ama insanoğlu işte bazen unutabiliyor karıştırabiliyor.Kendisine teşekkür ediyorum kargo şirketleri bile paket ulaştırmak için on kere arıyorlar ama Ali Bey hemencecik evi buldu.
   Poşetin içinden bir sürü güzel şey çıktı.Tabii ki hepsini deneme şansım daha olmadı ama tek tek yapacağım zira benim ufaklıklar hepsini sıraya koydular bile önce şunu sonra şunu diye.


    Bir sene filan olmuştur herhalde,eşim fırından döndüğünde sana  ruşeymli ekmek aldım dedi.Ben ekmek çeşitlerini denemeyi çok severim bulduğu her çeşidi alır gelir sağolsun.
Ruşeym de ne ki demiştim.İlk tadına baktım çok beğenmiştim sonrada neymiş ki acep bu ruşeym diye araştırmaya giriştim.Ve öğrendim ki ruşeym buğdayın embiryosu imiş yani buğdayın kalbi imiş ve E vitamini deposuymuş.
Sadece çölyak hastalığı ve lifli besinleri kullanımı yasak olan hastalar tarafından kullanılmamalı imiş.
   Faydaları çok fazla E vitamini biliyorsunuz yaşlanmayı geçiktiriyor kalp için yararlı ve daha bir sürü şey.Bu bilgileri bulduğum sitelerden bir tanesine link vereyim daha fazlasını okumak isteyenler için çok faydalı olacağını düşünüyorum.
   Neyse getirilen paketlere bakarken bir de ne göreyim.Buğday ruşeymi paketi.Dedim herhalde bu da ekmek yapmak için yine.Aldım hemen bilgilerini okudum.Baktım  ki süte,yoğurda,salataya,çorbaya neye isterseniz katıp yiyebiliyormuşuz.Bu çok hoşuma gitti hemen çocukları çağırdım.Dedim ki size ruşeymli bir şeyler hazırlayayım beraber yiyelim.İkisinde uçtu hemen Ogün bir süt canavarı olarak hemen sütlü istedi Mertte kuru fasulyeyi bile yoğurt ekleyerek yiyen bir yorğurt canavarı olarak yoğurtlu istedi.İkiside bayıla bayıla yediler ve çok beğendiklerini söylediler hatta bir parçada ellerine alıp direk yediler.
   Ben yoğurdu çok severim ama direk yoğurdu tek başına yiyemiyorum.Sarımsaklı olursa her şeye katıyorum yiyorum.Yoğurda denedim öyle lezzetli oldu ki bayıldım.Diğer ürünleri denemedim bilmiyorum ama ruşeym harika bir şey hem bu kadar yararı da var hem istediğimiz her şeylede tüketilebiliyormuş  eee daha ne olsun.Bundan sonra sürekli ruşeym alıcısıyım anlayacağınız sizlerde bir deneyin isterim bu kadar yararı olan bir besini.


   Bu güzel ürünle tanışmama vesile olan hediyeleri gönderdikleri için SİNANGİL yetkililerine çok teşekkür ediyorum.


Sağlıklı ve sevgiyle kalın...

5 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

internet süper süper süper.ruşeym i daha önce hiç duymamıştım.şimdi yazınızla beraber tanımış oldum ve en kısa zamanda deneyeceğim.teşekkürler..

Adsız dedi ki...

bravo doğrusu tebrik etmek lazım sinangil markasını.Sizde güle güle kullanın afiyetle yiyin İnşallah :)

nrhnmrl dedi ki...

alanaycım teşekkür ederim evet bence de internet süper doğru kullanılınca paylaşmak çok güzel dene dene çok beğeneceğini düşünüyorum.Sevgiler ve teşekkürler

nrhnmrl dedi ki...

Özi'nin hobileri evet iyi yapılan şeyleri tabrik etmek lazım teşekkürler.Sevgiler

nalan dedi ki...

süper paylaşım olmuş bu.Ben de deneyeyim.Gıda intolerans diyetimde işlenmiş buğday ürünü yasağı var doktoruma sormalıyım.