29 Ekim 2018 Pazartesi

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı


29 Ekim 1923 tarihinde Cumhuriyet ilan edildi.
Cumhuriyetimizin kuruluşunun 95. yılını canı gönülden kutluyorum. Birlikte nice bayramlar diliyorum. Başta Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere ve emeği geçen herkesten Allah razı olsun. Mekanları cennet olsun.

Atatürk Cumhuriyeti şöyle anlatmıştı.
''Cumhuriyet fazilettir.''
''Cumhuriyet ahlaki fazilete dayanan bir idaredir.
Sultanlık,korku ve tehdide dayanan bir idaredir.
Cumhuriyet idaresi namuslu insanlar yetiştirir.
Sultanlık ise korkuya ve tehdide dayandığı için korkak,sefil ve rezil insanlar yetiştirir.
Aradaki fark bunlardan ibarettir.'' Mustafa Kemal Atatürk


Yılmaz Özdil' in  M.Kemal kitabı daha bitmedi ama bugüne özel burada dursun istiyorum.Bitirince yazarım. Okudukça hayranlık artıyor yalnız onu söyleyeyim.
Daha çok okumak,araştırmak ,öğrenmek dileğiyle nice bayramlara...






Kitap okuma sevdalısı bir dahiyi paylaşırken  kitap olmazsa olmaz.
                                Burada aldığım son kitaplar var. Bir tohum gibi kitaplar ,okuyan herkesin beyninde yeni filizler yeşertecek , umut verecek, öğretecek, farkına vardırtacak, sorgulatacak ,sarsacak ....
Öğrenmenin okumanın büyüsüne kapılıp gitmek harika bir durum.


Okunması gereken sadece kitaplar değil ama!
Bunlarda ormanda bulduğumuz çimlenmiş meşe palamutları.Küçücük bir palamutun içinde koca bir ağaç saklı her şey ne kadar kıymetli ve mucizevi. Hayretler içinde kalıyorum.
Farkında olmak için çırpınıyorum. Doğa sen muhteşemsin.

SEVgiler

Hiç yorum yok: