4 Ekim 2018 Perşembe

Folyo Kelebeklerim



 Merhaba ,
Bunlar benim folyodan yapmış olduğum kelebeklerim.
Bloğumda çokça folyo yazısı mevcuttur. Folyo bir aşktır. Ona bulaşan iflah olmaz :)) Bi süre sonra '' şunu da kabartsam bunu da kabartsam nasıl olur?'' diye düşünmeye başlar insan. Bu desen önden tıklanırsa güzel olur ,bu desen arkadan tıklanırsa güzel olur diye kafandan düşünmeden yapamazsın. Hangi taşları kullansam hangi renkle çalışsam sorularıda koşarak peşinden gelir.
 Folyo çok meşakkatli ,yapımı zaman alan , sırt ,kol ,boyun,parmak Allah ne verdiyse dibine kadar ağrıtan bir sanattır. Ama ortaya çıktıkça ne o kolunuzdaki ne o sırtınızdaki ağrı  ne de parmaklarınızda ki sızlamalar sizi  bir sonrasını düşünmektekten alıkoyamaz. Ortaya çıkardığınız ürünler her şeyi unutturur. Ve siz bi bakmışsınız çoktaaan yeni bir işe başlamışsınız. :)))
Evet bu iş böyle ...
Folyonun yapım aşamalarını anlattığım bir seri yapmıştım. Ama hiç video yükleme şansım olmamıştı. Gerçi bunlarda çok düzgün değil ( bunun için şimdiden özür diliyorum) elimdeki imkanlarla ancak bu kadarını çekip ekleyebiliyorum, en azından bir fikir olur. Umarım ileride daha iyilerini çekip ekleme fırsatı bulabilirim. 
Bir sarı biri gümüş folyodan yaptığım iki kelebek çalıştım. Uzun zamandan sonra bir nevi hasret giderme oldu benim için, çok özlemişim :))
Her işlem bittikten sonra elimdeki taşlarla süsledim kelebekler süslü olur değil mi :)
Daha öncede kelebekli bir tablo çalışmıştım onu da yine çok severek ve büyük bir istekle çalışmıştım.

 ''Kelebeklerin Dansı'' adını verdiğim tablom buradan görebilirsiniz. Bana da zaten sadece bu yazımdaki fotoları kaldı.









Çizim Aşaması

Pergelle tıklama aşaması

İşleme Aşaması

Alçılama aşaması 

Yapım aşamalarını paylaştığım kutunun linkleri aşağıda 

Yapım aşamaları 1
Yapım aşamaları 2
Yapım aşamaları 3
Yapım aşamaları 4
Yapım aşamaları 5
Yapım aşamaları 6
Yapım aşamaları 7

Kelebekli başka bir yazım

Yapan ,uğraşan ,yapmak isteyen herkese kolaylıklar diliyorum. Şimdiden ellerinize sağlık.

SEVgiler

2 yorum:

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

çok şıklar.emeğinize sağlık.yıllardır yapmıyorum ve şimdi bakınca tekrar yapma isteği oluştu desem yalan olmaz:)

nrhnmrl dedi ki...

Teşekkür ederim. Folyo yapmış olanların içindeki bu istek hiç geçmiyor sanırım. Arada depreşiyor mutlaka. Sevgiler