7 Şubat 2009 Cumartesi

ANNEMİN KURAN-I KERİM KABI


Daha önce görümceme yapmıştım Kuran-ı Kerim koymak için bunu da anneciğime yaptım.Çift taraflı Muhammet yazıyor.
Kutuyu CADENCE marka bordo boya ile boyadım.üstüne TEX.CO'nun glazei ile siyah ve parmak yaldızla eskitme yaptım.Folyodan hazırlamış (folyoyu cetvelle ütüleyip deseni üstüne yapıştırdım ve tükenmezle deseni çizip folyoya çıkmasını sağladım tıklamalarını pergelle yaptım şişirmelerini kurşun kalemle yapıp indirmelerini yaptım.Alçıladım kuruduktan sonra temizleyip mürekkepledim silip vernikledim ve kestim.)olduğum güllerle süslenmiş MUHAMMED yazısını peligomla yapıştırdım.Cadance'ın verniği ilede bir güzel vernikledim.Ve anneme hediyesini verdim.Çok beğendi güle güle kullansın.

3 yorum:

Yelda dedi ki...

Görümcene yapmış olduğunda çok güzeldi, buda çok güzel ellerine sağlık canım harika olmuş

nrhnmrl dedi ki...

sağol yeldacım teşekkürler kolay gelsin.:=)

meliha dedi ki...

yapmış olduğun kabların ikiside çok güzel eline sağlık deseni çıkara bilirsem bende yapacağım