29 Nisan 2015 Çarşamba

Folyo İstanbul Manzarası


Merhaba
Bır tezhip kitabına bakarken gördüm bu deseni. Ve vuruldum ,ben bunu yapacağım dedim.Ama ben renklerine de bayılmıştım renksiz olması beni hiç mutlu etmezdi. Ben de  o zaman boyarım dedim. Deri kaplı bir hazır kasa buldum boyamaya çalıştım ama başarılı olamadım. Sağolsun arkadaşım Nurdan olaya hemen el koydu. Aldı Bakırköy 'de ki atölyesine (Süslü Düşler Sanat Atölyesi) götürdü ve bir güzel yağlı boya ile boyadı. İşte şimdi herşey olmuştu.Ortadaki yükseltiyi peçete tutkalla ve kabarttım ve en son pasta rölyefle dokusunu verdim, bir de öyle boyadı. Desenleri tek tek çizdim, tıkladım, kabarttım ,alçıladım, mürekkepleyip,sildim,vernikledikten sonra , kestim. Ve en sonda yapıştırdım.Çiçekleri  tüm işler bitince yapıştırdım ve ufak  kuru çiçekler serpiştirdim aralara. Bayrağımızı da ojeyle boyadıktan sonra tamamlandı. Çerçevecide uygun bir çerçeve ile çerçevelettikten  sonra herşey tam tamamlanmış oldu. Bunu çalışırken kıştı  bir türlü bahar gelmiyordu ve baharı ,yazı ,sıcağı  özlemiştim :))) İyi geldi.


Ortadaki desenin parçalarının işlenmiş hali üste mürekkeplenmiş  halide hemen altta .Toplam 16 desen sekiz ,sekiz iki desen hazırlandı.


Kuşlar balıklar çiçek açmış ağaç dalları :)))


Kız Kulesi, köprü,balıklar kuşlar.




Sevgiler

Hiç yorum yok: