18 Eylül 2008 Perşembe

ARAMA TARAMA KEŞFETME VE BLOGSPOT

Blogspotun yükseltilmiş şablonuna alışmam bayağı bir zaman aldı.Bunu öğrenmek için bir sürü işimi erteledim sonuçta bugün daha çok şey biliyorum.Ama bütün blogcular aynı durumdadır diye düşünüyorum tabiiki alışasıya kadar.Siteme eklemek istediğim kodları ekleyemiyordum.Çünkü onlar html kodlarıydı.Daha sonra gadget ekleden html kısmını keşfettim bulduğum kodları oraya yapıştırıp siteme öyle ekledim.Bunu keşfetmeden önce bir çok kişiye danışmıştım ama tam sonuç alamamıştım.En iyi yol yine deneme yanılma ve araştırma araştırma araştırma.Sonra bir site buldum ve oradan beğendiğim şeyleri siteme ekledim.Ve düşündümki bu siteyide blogu olanlarla paylaşmalıyım.İşinize yarar pek çok şey bulacağınızı umuyorum.Mesela bloğunuzun adını ya da istediğiniz bir yazıyı buradan değişik bir imajla yazıp sitenize ekleyebilirsiniz.Ya da kendinize bu sayfadan bir banner tasarlayabilirsiniz.İngilizce bir site ama ben her yerine girmeye çalıştım şimdilik bana çekici gelenleri aldım.Belki başka zaman daha değişik şeyler keşfedebilirim.Siz de güzel ve size yarar şeyler keşfetmek için sayfanın solundaki her yeri gezin.Yeni başlayanlara ve işi ilerletmişlere kolay gelsin.

Hiç yorum yok: