14 Eylül 2008 Pazar

MAVİLİ KOLYEM


Kaç haftadır bu kolyeyi yapıp bitireyim diye uğraşıyorum.Ve sonunda başardım.İlk defa bu teknikleri uyguluyorum.Yani acemiliğim bu kolye.Topları boncuk kaplama yaptım.Diğer tarafı ise peyote tekniği ile yaptım.Ama gerçekten inanılmaz zor bir teknik.O kum boncuklara sürekli bakmak insanı yoruyor.Ama ortaya güzel bir şey çıkıncada seviniyor insan.Teknikler için çok sayfa dolaştım en kolay nerede anlatılmıştır diye GAYE DÖŞER'in ipuçları çok yardımcı oldu.Bakmak isterseniz buyurun.

6 yorum:

GeCe dedi ki...

Çok orjinal olmuş elinize sağlık

Adsız dedi ki...

merhaba 10marifetten uğruyorum sana,ismim betül,çok güzel bir site hazırlamışsın,tebrikler,yararlı bilgiler var.ayrıca kolyen çok şık olmuş.görüşmek üzere....

nrhnmrl dedi ki...

gece teşekkür ederim güzel yorumun için.
betül 10 marifettede yorum bırakmışsın teşekkür ederim.İşinize yarıyorsa ne mutlu bana.Görüşmek dileğiyle.

buğra dedi ki...

sayfanı ve yapmış olduğun her eseri özellikle kolyeni çok beğendim. her şey çok güzel.iyi yetişiyorsun hepsine harikasın.selamlar sevgiler

nrhnmrl dedi ki...

Teşekkür ederim .Sağolun Senin yaptığın liflerede göz koydum aslında buraya koymak için ne dersin...

akasyakokusu dedi ki...

Merhaba..Çok tşk ederim tanıştığımızada memnun oldum..Az daha zamanım olsa 10marifete sık gelebilirim ama olmuyor işte.
Kolye çok hoştu valla minnacık boncuklar ele nasıl gelir..http://sanong.blogcu.com arkadaşta çok güzel takılar yapıyor..ellerinize emeğinize sağlık aman nazar değmesin maviş maviş kullanın..