23 Haziran 2009 Salı

MUTLAKA İZLEYİN SON DERS

Mega hafıza'dan gelen bir maille bu videoyu izleme şansını elde ettim.

ÖLECEĞİNİZİ BİLDİĞİNİZİ VE SON BİR
DERSİNİZİN KALDIĞINI VARSAYALIM.
ÖĞRENCİLERİNİZE NE SÖYLERDİNİZ?
diyordu.

Adresi tıkladım ve bu video karşıma çıktı.Ben de bir vesile ile ya da şans eseri bana uğrayanların izlemesi için bu videoyu bloğuma taşıyorum.

Birkaç aylık ömrü kaldığını öğrendikten sonra verdiği son dersle internet üzerinden dünya çapında üne kavuşan Amerikalı Profesör Randy Pausch 25 Temmuz 2008 cuma günü kanserden hayatını kaybetti. Evlenmek için 39 yaşına kadar neden beklediği sorulduğunda, “Mutluluğu benim mutluluğumdan daha önemli olacak kişiyi bulmak için bekledim” diyen Randy; Jai ile evlendikten sonra üç çocuk babası oldu. “Son Ders”in sonunda “Bu konuşma size değildi. Çocuklarım içindi” demesi de bir başka insani dürüstlük örneğiydi.
Profesör Randy Pausch, Ruhun Şad Olsun...


2 yorum:

Şenay- Doğam dedi ki...

Bağlantıyı göremedim... :( ama yazdıklarını okuyunca çok duygulandım tesekkur ederım paylasım ıcın..

nrhnmrl dedi ki...

Doğacım bağlantı derken videoyu mu izleyemedin neden acaba videonun ortasındaki ileri okuna basınca çalışyor izleyebilmeni çok isterdim.