17 Haziran 2009 Çarşamba

FOLYOLU KUTULARIM

Ne zamandır bloğuma birşey koyamadım.Bayağı biriktiler.Koyamadım çünkü iki nedeni var birincisi fotoğraf makineme bir haller oldu ve artık net çekmiyor bir parlaklık oluyor ve görüntü net olmadığı içinde benim o fotoğrafları buraya koyasım gelmiyordu ama baktım düzeleceği yok şu anda yapacak başka bir alternatifimde bulunmuyor ben de o parlak halleriyle koymaya karar verdim.Şimdiden görüntüler için özür diliyorum kusura bakmayın.İkinci nedenimde LOST izlemeye başladım acayip sardı herşeyi bıraktım LOST izliyorum:)Hatta bir tane ayna siparişi aldım onu bile kendimi vererek yapamıyorum. (şu anda heyecanlı bir yerde kestim biraz merak edeyim diye)
Bu kutuları kurs bitimine yakın yapmaya başlamıştım çok oldu tamamlayalı şimdi koymak nasip oldu.Yine folyo ile hazırladım önce kutuları koyacağım boncuklarımın rengine boyadım folyolarımı yapıştırdım boş kalan yerlere folyo varak yaptım vernikleyip boncuklarını yapıştırdım.Hatta mor boncuklu büyük kutum oğlumun öğretmenine gitti karne alırken hediye etti.
Tüm çocuklara , gençlere ve velilere iyi tatiller diliyorum.












4 yorum:

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Hepsi de çok güzel olmuş elinize sağlık.

nrhnmrl dedi ki...

teşekkür ederim

Roxelanne dedi ki...

hepsi harika olmuş, cahilliğime verin bu folyo normal bildiğimiz folyo değil sanırım değil mi?

nrhnmrl dedi ki...

teşekkür ederim roxelanne.Bildiğimiz folyo dediğiniz mutfakta kullandığımız folyo ise evet o değil bu ondan daha kalın işlemeye elverişli bir folyo çeşidi.
sevgiler