17 Haziran 2009 Çarşamba

MUTFAĞIMA AKVARYUM YAPTIM :)

Bu motifleri çok yerde kullandım :) daha kullanacak yer kalmadı bu da son olsun.:))))
Burası neresiiii hani kombinin borularının geçtiği yerler varya işte oraya borular görünmesin diye kapak takmışlar dün gözüme battı ben de orayı ne yapsam ne yapsam diye düşünürken damacanalığım aklıma geldi dedim ona uysun takım olsunlar eşime sordum o da üşenmezsen yap dedi ben de elimde kalan son balıklarımla mutfağıma bu akvaryumu kondurdum.Çok beğenildi tabii ki zaten damacanalığımı gören bayılıyor şimdi iki kat bayılacaklar :)Çok güzel oldu benimde hoşuma gitti.
Altta ilk hali bulunuyor.Boyarken aklıma geldi ilk halinin resmini çekmek :) Maviye boyadım üstüne eskitme yaptım folyodan yaptığım deniz canlılarımı yerleştirdim en alta deniz taşlarını silkonla yapıştırdım.Boyutlu boya ile süsledim verniğini sürdüm ve hepsi bu :)))









4 yorum:

Ada Deniz dedi ki...

bayıldım. ne kadar güzel birşey olmuş öyle. ellerine sağlık

nrhnmrl dedi ki...

teşekkür ederim :)çok sağol

Şenay- Doğam dedi ki...

Hepsi bu sözüne alınıyorum ama :) Yapan var yapamayan var...sana basıt :)) becerıklısın.. hamaratsın :) ellerıne saglık o kadar hoş ve guzel duruyor kı ekranın burasından... takılmadan edemedım... :)

Sevgıler..
Şenay

nrhnmrl dedi ki...

şenaycım iltifatların için çok teşkkür ederim sağol :)